Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

10 intrebari legate de proiectarea unui site

Multi dintre cei care detin site-uri fac greseala de a-si construi site-ul fara a avea un plan bine pus la punct pentru afacera lor online.  Aceasta este un scenariu sigur pentru esec. Sunt mii de site-uri abandonate datorita planificarii proaste sau administrarii deficitare. Inainte de proiectarea site-ului ar trebui sa va puneti anumite intrebari pentru a evita greselile ce pot aprea pe parcurs.

10 intrebari legate de proiectarea unui site.

  1. Care sunt telurile afacerii dumneavoastra?

Este usor sa spuneti „vreau sa castig bani”, dar aceasta nu va va motiva prea mult. Trebuie sa va ganditi la o motivatie mai adanca, la ceva ca va pasioneaza (de exemplu „vreau sa am independenta financiara pentru a putea pentrece mai mult timp cu fiul meu”).

  1. Care este scopul website-ului dumneavoastra?

Aceasta este intrebarea pe care si-o vor pune majoritatea vizitatorilor atunci cand va vor accesa site-ul. Pagina dumneavoastra principala trebuie sa explice clar scopul si avantajele produselor sau serviciilor pe care dumneavoastra le oferiti.

  1. Ce tip de produse/servicii veti vinde?

Verificati cat de cautate sunt produsele sau serviciile dumneavoastra prin cercetarea de cuvinte cheie. Folositi Google Keyword Tool pentru a afla ce numar de cautari lunar au cuvintele cheie principale alese de dumneavoastra. Daca nu exista nicio cautare, atunci nu exista cerere pentru produsul/serviciul dumneavoastra, asadar nu merita sa-i fie dedicat un site.

Daca este o piata foarte competitiva (millioane de cautari in fiecare luna) ar putea sa fie extrem de dificil sa te diferentiezi de ceilalti competitori si sa creezi o afacere online profitabila.

  1. Cate produse vei vinde de pe website?

Raspunsul la aceasta intrebare va determina numarul de pagine pe care site-ul dumneavoastra il va detine. Daca veti vinde numai un produs sau serviciu, e posibil sa nu fie nevoie de mai mult de 4 pagini web (exemplu: Acasa, Produs/Serviciu, Despre Produs/Servicu, Contact), Daca veti vinde sute de produse veti avea nevoie de un site condus de o baza de date care le va administra pe toate.

  1. Cate caracteristici are produsul/serviciul oferit de dumneavoastra?

Caracterisiticile pot include: marime, culoare, tip, taxe, etc. Asigurati-va ca cosul de cumparaturi permite includerea toturor acestor caracterisitici.

  1. Cum o sa acceptati plata online?

Pentru a accepta plata online cu cardul bancar vei avea nevoie de cos de cumparaturi, contul comerciantului, gateway pentru plata, si certificat SSL pentru securitatea tranzactiilor.

O optiune mai ieftina pentru acceptarea platii online este cosul de cumparaturi PayPal. Pentru o suma modica acesta are grija in locul dumneavoastra de toate cele mentionate mai sus.

  1. Ai un plan de Web Hosting?

Site-ul dumneavostra trebuie sa fie gazduit pe un server pentru a putea si disponibil online. Selectati un plan de gazduire care are spatiu indeajuns pentru toate fisierele si o lungime a benzii care poate permite sa fie vizitat de mii de vizitatori lunar.

  1. O sa fie nevoie sa intretineti dumnoavoastra site-ul?

Daca va veti pune intrebarea aceasta inainte de proiectarea site-ul, raspunsul la aceasta va determina ce software va fi nevoit designer-ul sa foloseasca pentru a construi site-ul. Daca nu va contine decat cateva pagini care nu vor avea nevoie de update zilnic, atunci puteti folosi software-uri de tipul Dreamweaver.

Daca site-ul dumneavoastra contine sute de pagini este mai bine sa folositi un sistem care administreaza continutul, de tipul WordPress, Joomla sau Zan Cart. Website-ul va putea fi manipulat (ex: adaugare, stergere, editare) printr-o simpla logare intr-o zona adminstrativa.

  1. Aveti un plan de Marketing?

Pentru a crea o afacere online profitabila trebuie mai intai sa creati un plan de promovare al acesteia. Acesta poate include metode ca: marketing-ul motoarelor de cautare, video marketing-ul, marketing-ul articolelor, etc. Trebuia sa aveti o campanie de promovare permanenta si consitenta a site-ului pentru a observa rezultate.

  1. Cum veti monitoriza statisticile website-ului dumneavoastra?

Verificati daca planul dumneavoastra de hosting include statistici alea site-ului (ex: AW Stats). Daca nu, atunci va puteti crea un cont Google Analytics unde puteti introduce codul site-ului dumneavoastra. Acesta va urmari cati vizitatori aveti zilnic, saptamanal, lunar si anual, de unde provin acestia si ce cuvinte cheie au introdus in motorul de cautare pentru a va descoperi site-ul.

Daca veti raspunde mai intai la aceste 10 intrebari o sa evitati capcanele proiectarii si contruirii unui site si se va adauga la potentialul crearii unei afaceri profitabile online.

Comments

comments




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti