Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

10 Moduri de a-ti imbunatati rank-ul pe Google

Scara rangului tau googleAcum, ca se poate crea un website contra unui cost relativ redus, firmele aflate la inceput de drum, la fel ca si companiile consacrate, se confrunta cu un numar de competitori in continua crestere cand vine vorba de vanzarea de produse si servicii online.

Avand in vedere status quo-ul pietei si ca Google trimite rezultatele cautarii organice mai jos in lista in favoarea listing-urilor platite, devine din ce in ce mai greu ca afacerile sa fie detectate online fara sa fi platit Google pentru acest privilegiu.

Algoritmul Google, care calculeaza ranking-ul site-urilor, pare o enigma,  schimbandu-se de peste 500 de ori pe an. Totusi, cel mai important factor in determinarea ranking-ului Google tinde sa fie bazat pe linkurile acelea mici si albastre pe care le gasesti pe aproape toate website-urile.

Imaginati-va Google ca pe centrul de statistica al Internetului, numarand voturi de la toate linkurile pe care le gaseste pe web. Spre deosebire de tipicele democratii, unde un individ are un vot, Google acorda mai multa greutate voturilor venite de la site-uri cu autoritate si relevante.

Din pacate, nu exista metode rapide si usoare de a obtine mai multe linkuri pt website-ul tau sau de a-l face sa apara pe prima pagina de cautare Google. In continuare gasiti 10 strategii care va pot ajuta.

1. Promovati-va voturile. Adesea, detinatorii de afaceri nu realizeaza ca www.yourwebsite.com si http://yourwebsite.com sunt vazute ca pagini diferite de motoarele de cautare. Rezultatul este ca multe dintre linkurile primite vor fi impartite intre cele doua pagini. E ca si cum un partid politic si-ar imparti voturile intre doua noi partide. Solutia la aceasta problema este sa notificati Google ca doriti ca toate voturile care vin pentru www.yourwebsite.com sa fie redirectionate spre http://yourwebsite.com. Acest lucru poate fi implementat usor prin redirectionarea permanenta a unei pagini catre cealalta (cunoscuta de asemenea ca 301).

2. Oferiti testimoniale. Fiecare companie se bezeaza pe alte firme sa le furnizeze produse si servicii. Alcatuiti o lista cu toate serviciile pe care le utilizati si oferiti-va sa furnizati respectivelor companii testimoniale. Adesea, companiile vor avea o pagina speciala dedicata testimonialelor, functionand ca o dovada sociala pentru potentialii cumparatori. Companiile vor di adesea incantate sa primeasca testimoniale de la cumparatorii satisfacuti de servicii si vor accepta entuziasti sa faca schimb de linkuri cu voi. Prin strategia aceasta, ambele website-uri au de castigat, plus ca se incurajeaza cultivarea unei bune relatii cu furnizorii.

3. Oferiti discounturi. Toata lumea e in cautare de chilipiruri, iar cluburile si organizatiile adora sa promoveze astfel de beneficii membrilor lor. Daca oferiti un discount exclusiv unui club sau unei organizatii, aveti mari sanse sa obtineti un link. Am folosit aceasta tehnica oferind discounturi studentilor, si astfel am putut primi link-uri excelente de la website-uri cu autoritate.

4. Donati, faceti caritate. Adesea, societatile de caritate isi vor lista binefacatorii pe website. Daca exista o societate de caritate relevanta, la care afacerea ta poate dona, cere sa fii listat pe pagina cu un link trimitand la pagina ta de web.

5. Ofera-ti serviciile voluntar. Daca afacerea ta nu isi permite sa doneze bani societatilor de caritate, poate iti poti oferi serviciile. Ca alternativa, poti organiza o zi de team-building a echipei, cand puteti ajuta o fundatie locala. Acest gest creste moralul si te poate ajuta sa iti promovezi compania.

6. Localizati-va referintele fara link-uri. Cautati pagini de web care va mentioneaza afacerea sau site-ul web. Fara link-ul care sa trimita la adresa voastra, Google nu va inregistra mentiunea ca vot. Puteti folosi Google Alerts pentru a crea notificari automate, astfel incat de fiecare data ce un website va mentioneaza afacerea, veti primi un e-mail. Apoi puteti intra in contact cu respectivii si le puteti cere sa includa un link spre website-ul vostru.

7. Book speaking engagements – Angajamente la luari de cuvant. De obicei, pe site se include so i o scurta biografie a vorbitorului (autorului). Este o ocazie excelenta sa includeti un link spre afacerea voastra. Daca membrii ai staff-ului vostru au luat cuvantul la anumite evenimente pentru fosti angajatori, rugati-i sa isi actualizeze biografia si sa includa un link spre compania voastra (ca angajator actual) de asemenea .

8. Oferiti un produs sau serviciu superior. Acest lucru va ajuta sa creati buzz si adauga caracter afacerii sau website-ului vostru. Spre exemplu, acest meniu pentru o cina de Craciun de $200,000 a atras multa atentie medie (si multe link-uri) catre detinatorul afacerii.

9. Incurajati continuturile cu imagine. Rugati-va clientii sa trimita poze cu ei folosind produsul sau serviciul vostru intr-un mod creativ. Acest lucru va furnizeaza continut interesant pentru site, si de asemenea, oamenii adora sa castige lucruri. Pozele pot fi incarcate pe conturile de Flickr sau Pinterest ale companiei, oferindu-va mai multe ocazii sa atrageti potentiali clienti. Folositi apoi Google reverse image search pentru a gasi alte website-uri care va folosesc imaginile. Cereti-le sa va crediteze site-ul ca sursa, lucru care va va ajuta sa acumulati mai multe link-uri.

10. Alegeti keywords potrivite. Una dintre cele mai mari greseli facute de website-uri este ca folosesc cuvinte-cheie nepotrivite. Faceti-va timp sa analizati keyword-urile care produc conversii si va aduc profit. Un mod de a face asta este sa aveti un software analitic, ca Google Analytics, instalat pe site, astfel incat sa vedeti cum interactioneaza vizitatorii si cum va gasesc site-ul. Adesea, afacerile vizeaza cuvinte-cheie, generale, cu volum mare, care se convertesc bine, in loc de cuvinte-cheie de ranking, bazate pe multiplii de volum, competitivitate si rata de conversie.

Google Analytics este gratuit si usor de instalat. Dupa ce v-ati creat un cont, vi se transmite un cod JavaScript, care e pus pe fiecare pagina a site-ului vostru. Dupa ce ati verificat ca a fost instalat corect codul, ar trebui sa primiti automat informatii despre cum ajung vizitatorii la site-urile voastre, inclusiv keywords care ii atrag (spre exemplu, ii determina sa cumpere sau sa scrie un comentariu) si ce pagini ii indeparteaza.

 

Comments

comments

Tags: , ,




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti