Continuam azi articolul referitor la felul in care putem utiliza psihologia in web design, si modalitatea prin care putem utiliza acest concept in avantajul nostru.
Realizarea unui web design estetic
Utilizarea corecta a esteticii a fost dezbatuta inca din timpurile lui Plato, care, la randul sau i-a inteles forta.
Multumita progreselor psihologiei moderne nu mai este necesar sa contemplam frumusetea in afara unei clase de filozofie deoarece cercetarile ne spun exact care sunt lucrurile pe care creierul uman le considera a fi placute. Hai sa vedem cateva elemente de web design ce atrag atentia emotiilor si contribuie la o experienta pozitiva a utilizatorului.
Culorile
Culoarea este unul dintre cele mai importante elemente ce pot fi folosite pentru a evoca emotii unui utilizator. Notiunea nu este noua, venind tocmai de la Grecii antici care considerau ca starea de spirit poate influenta corpul si personalitatea.
De exemplu, persoanele cu o culoare dominanta de rosu (culoarea
Citeste mai mult ->
Archive for the ‘Articole SEO’ Category
Psihologia in Web Design – partea II
Friday, December 18th, 2015Psihologia in Web Design – partea I
Thursday, December 17th, 2015
Culoarea albastra va poate calma in timp ce o nuanta vibranta de rosu va poate provoca foame sau va da impresia ca sunteti amenintat. Este adevarat ca fiecare dintre noi percepem lumea prin propriile noastre filtre, dar, exista totusi cateva reguli generale cu privire la ceea ce ne atrage atentia.
Deci,ce anume face un design mai atractiv decat altul? Cum putem atrage atentia vizitatorului si sa il facem sa aiba un anumit sentiment doar prin ceea ce vede? Hai sa vedem cateva trucuri prin care putem folosi psihologia in web design, si modalitatea prin care le putem utiliza in avantajul nostru.
Utilizarea Creierului pe Post de Harta
Pentru a intelege pe deplin efectul pe care web design-ul il poate avea asupra creierului uman, trebuie sa avem cateva cunostinte de baza despre cum functioneaza acesta din urma. Nu trebuie sa fiti neurolog pentru a crea una dintre cele mai bune pagini web, dar cateva cunostinte despre modul de functionare al creierului uman ajuta. Daca vi se pare ca
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->
Unelte gratuite de raportare SEO pentru o analiza competitiva
Monday, May 18th, 2015
SEO (Search Engine Optimisation) este un proces de imbunatatire a vizibilitatii site-ului dumneavoastra in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie targetate. Iata cateva aspecte cheie in ceea ce priveste SEO: cautare de cuvinte cheie, analiza competitiei, arhitectura website-ului, densitatea cuvintelor cheie, linking intern, urmarire SERP, constructia de link, social madia marketing, etc.
Ce este analiza competitiei in SEO?
Analiza competitiei se refera la a invata de la competitori. Analiza competitiei este procesul prin care puteti compara si intelege strategiile si tehnologiile de internet marketing ale competitorilor. Aceasta se refera la identificarea puctelor slabe si ale punctelor forte ale competitorilor. Cum sa faceti analiza competitiei? Indentificati competitorii si puneti-va urmatoarele intrebari:
Ce cuvinte cheie targeteaza acestia?
Cate backlinks de calitate au ei?
Care sunt strategiile lor SEO de On-Page si Off-Page?
Practica acestia
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->