Schema cromatica a website-ului tau spune multe despre tine si/sau compania ta. Culorile merg dincolo de estetica si influenteaza comportamentul vizitatorilor site-ului. Alegerea unei scheme cromatice poate fi o decizie grea: ai de ales intre atatea combinatii si variante si e uneori dificil sa gasesti ceva care sa te reprezinte. Totusi, in toata nebunia, exista o metoda si exista color tools care sa te ajute sa iti alegi schema cromatica perfecta.
Psihologia culorilor in Web Design
Cand McDonald’s au ales culorile galben si rosu ca sa le reprezinte brand-ul, a fost o decizie constienta, mentia sa atraga publicul ideal. Daca rosul este adesea asociat cu furia si pasiunea, trezeste insa si apetitul, pentru ca aduce cu gandul la caldura. Aceleasi reguli se aplica si pentru galben, o culoare ce radiaza atitudine pozitiva si caldura. Asadar, rosu si galben sunt combinatia cromatica ideala pentru McDonalds.
Iata o scurta prezentare a diferitelor culori si a efectelor psihologice ale
Citeste mai mult ->
Archive for the ‘Articole SEO’ Category
Cum sa alegi o schema cromatica pentru Website-ul tau
Monday, December 9th, 201350 de Motive pentru care Website-ul tau Merita sa fie Penalizat de Google
Monday, November 11th, 2013
Google are o misiune intransigenta: doreste sa ofere utilizatorilor informatie exacta, continut unic si cei mai buni editori. Foloseste trucuri si isi imbunatateste algoritnii constant, astfel incat cel mai de calitate continut de pe Web sa obtina vizibilitatea pe care o merita.
Din pacate, exista un revers: penalizarea. Aceasta este consecinta daca Google se leaga de ceva de pe site-ul tau. Uneori, penalizarea este binemeritata, dar chiar si atunci cand stii ca ai gresit, probabil vei dori sa faci ceva in privinta aceasta.
Ce e o penalizare Google?
Google si-a tot schimbat algoritmii de ranking din decembrie 2000. Atunci a scos pe piata extensia toolbar. La acea vreme, actualizarea toolbar reprezenta o schimbare monumentala, care avea sa creeze industria SEO asa cum o cunoastem noi acum. De fapt, a fost prima data cand PageRank a fost publicat in mod coerent sau utilizabil.
In urmatorul deceniu-si-ceva, Google a continuat sa rafineze calitatea rezultatelor cautarilor. In timp, a
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->
6 Statistici Facebook importante pe care ar trebui sa le cunosti pentru o pagina Facebook mai atractiva
Wednesday, August 7th, 2013
Unul dintre aspectele asupra carora ne concentram cel mai mult la Buffer este momentul propice la care sa postam pe Twitter si Facebook. Asta pentru ca dorim sa va ajutam sa va atrageti cat mai mult publicul, lucru benefic pentru toata lumea.
Momentul in care postam este cu siguranta important, dar sunt si alte amanunte de retinut. M-am interesat ce tip de update-uri functioneaza cel mai bine pe paginile Facebook pentru a spori interactiunea si am gasit 6 statistici Facebook importante si interesante in acelasi timp, pe care probabil le veti gasi utile daca incercati sa va faceti pagina mai atarctiva.
1. Postarile cu poze au parte de 39% mai multa activitate
Postarile cu poze au parte de mai multa interactiune decat linkurile, videoclipurile sau update-urile cu text, si de asemenea reprezinta 93% din cele mai active postari Facebook. Conform Kissmetrics, pozele obtin cu 53% mai multe Like-uri, cu 104% mai multe comentarii si link-urile lor sunt accesate cu 84% mai des
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->
Factori SEO On-Page ce trebuie luati in considerare
Tuesday, August 6th, 2013
Optimizarea on-page pentru site-ul dumneavoastra este de cele mai multe ori ignorata si este de asemenea cea mai usoara modalitate de a obtine ranking gratuit pentru cuvintele cheie pe motoarele de cautare. Acestia sunt primii zece factori ce ar trebui luati in considerare atunci cand se scrie un content si cand se construieste un layout optimizat pentru toate site-urile dumneavoastra.
Nu este nevoie sa respectati toti factorii dar este bine sa ii luati in considerare. Nu sacrificati lizibilitatea si aspectul pentru optimizare deoarece acest lucru va afecta experienta vizitatorilor si acesta este lucrul care conteaza cel mai mult. Varianta corecta de SEO on-page va va aduce ranking pentru cuvinte cheie forte putine fara ajutorul oricarui tip de activitate off-page.
1. Meta Content
Titlu si Descriere - Furnizati descrieti interesantepentru content-ul dumneavoastra! Nu numai ca va va ajuta ranking-ul in motoarele de cautare dar va av creste si numarul de click-uri din paginile
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->