Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Cum sa scrieti un titlu de pagina convingator

Din prespectiva SEO, titlul unei pagini web este foarte important. Acestea sunt cuvintele care vor descrie despre ce e vorba in pagina, si sunt primele cuvinte pe care un motor de cautare le va gasi atunci cand cauta pe pagina dumneavoastra web continut pe care sa il adauge la index.

Titlul paginii este ce va aparea ca rezultat al unei cautari – asadar titlul paginii este foarte important, descriind despre ce e vorba in pagina, si daca titlul intruneste criteriile dupa care se ghideaza cel care cauta, atunci este destul de probabil ca el sa dea click pe pagina dumneavoastra.

Este bine sa presupunem ca majoritatea celor care cauta ceva pe web sunt tentati sa dea click sau sa ignore o pagina in functie de titlul acesteia. Titlul este ca o reclama a paginii in rezulatele cautarii unui motor de cautare.

Acum ca impactul titlului unei pagini este evident, sa explicam cum sa scrieti un titlu puternic si eficace.

Mai intai, notiunile de baza. Titlul paginii web, aka tag-ul titlu este rezumatul continului paginii. Asadar, cum nu aveti doua pagini la fel pe site, de ce ar trebui ca titlul lor sa fie acelasi?

Dupa cum ati putut ghici, fiecare tag titlu trebuie sa fie unic. Acesta constituie un bonus din persperctiva SEO, deoarece de acum puteti viza mult mai multe cuvine cheie si va puteti raspandi cautarea in indexul motoarelor de cautare.

Al doilea lucru asupra caruia trebuie sa reflectati este daca doriti ca numele companiei dumneavoastra sa fie fi tag-ul titlu. Raspunsul la aceasta intrebare depinde de strategia dumneavoastra de branding. Daca numele companiei dumneavoastra este un brand cunoscut sau daca doriti sa promovati numele companiei dumneavoastra ca un brand sau daca numele companie dumneavoastra contine cuvinte cheie pe care le vizati, atunci cu siguranta ca tag-ul titlu ar trebui sa fie numele companiei.

Dar daca niciuna din situatiile de mai sus nu este si cazul dumneavoastra, atunci, cel mai bine este sa folositi spatiul limitat dar valoros pentru a introduce cuvintele cheie care va intereseaza. Daca totusi va decideti sa adaugati numele companiei, atunci asigurati-va ca este spre sfarsitul titlului.

Asta pentru ca e de preferat ca motoarele de cautare si vizitatorii sa citeasca mai intai cuvintele cheie si apoi numele companiei.

Este important sa tineti minte ca, din moment ce tag-ul titlu este un rezumat al continului paginii, trebuie sa va asigurati ca acesta ese relevant. De exemplu, titlui unei pagini de tip “about us” poate fi: About Website Design Company – ECommerce Partners. In felul acesta, titlul isi indeplineste scopul de a informa vizitatorii despre ce e vorba in pagina. Totusi, observati ca in loc de About Us – ECommerce Partners am numit-o About Website Design Company – ECommerce Partners.

Asta deoarece “Website Design Company” sunt cuvintele cheie care ne intereseaza si de aceea am inlocuit “About Us” cu “About Website Design Company”.

Asta ne duce la un alt punct important. Trebuie sa faceti o analiza de cuvinte cheie inainte sa scrieti un titlu puternic si eficace.

Urmatorul pas dupa analiza de cuvinte cheie este sa notati cateva tipuri de titluri pentru paginile dumneavoastra web.

Aveti grija atunci cand scrieti tag-ul titlu si nu il supraincarcati cu prea multe cuvinte cheie. In acest caz, aceste nu isi va mai atinge scopul.

Sugestie: Nu puteti promova toate cuvintele cheie pe o singura pagina. In mod normal, ar trebui sa promovati intre 3 si 5 cuvinte cheie pe fiecare pagina. Tag-ul titlu trebuie sa contina pana la 3 cuvinte cheie care sa descrie si continutul paginii. Daca cuvantul cheie pe care incercati sa il promovati este foarte competitiv l-ati putea repeta de doua ori in primele 100 de cuvinte.

Limitati numarul de caractere al cuvintelor cheie la 65 sau mai putin, incluzand spatiile. Nu e de dorit ca motorul de cautare sa taie ultimul cuvant cheie, inlocuindu-l cu “…”.
Totusi, unele motoare de cautare, si mai cu seama Google accepta pana la 70 caractere.

Pentru a desparti cuvintele cheie intre ele cel mai bine e sa folositi simbolul “|”. La fel de bine poate functiona insa si cu sageata “>” sau cratima “-”.

Refolosirea tag-ului titlu al fiecarei pagini in tag-ul principal H1 poate sa fie o miscare intelgenta din punctul de vedere SEO care vizeaza cuvintele cheie. Utilizatorii care se duc pe pagina dumneavoastra direct din lista cu rezultatele cautarii se asteapta sa gaseasca titlul pe care au dat click. Este mult mai probabil ca vizitatorii sa ramana pe pagina daca aceasta corespunde cerintelor acestora.



Comments

comments




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti