Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

De unde sa luam link-uri pentru SEO

Google nu ne mai rasplateste pentru link-uri reciproce. Ne penalizeaza pentru cumpararea link-urilot. Achizitionarea de link-uri de pe retelele de blog ne aduce bannarea. Nici articolele directoare nu mai ajuta atat de mult. Nici site-urile directoare.

Link-urile din comunicatele de presa ajuta oarecum, dar exista zvonuri ca sunt urmatoareel ce vor fi taiate de pe lista. Acest lucru se intampla deoarece sunt folosite in mod abuziv de spameri ce nu fac altceav decat zgomot in loc sa anunte stiri adevarate.

Deci, intrebarea ramane. De unde putem sa luam link-uri? Va prezentam mai jos cateva dintre locurile favorite.

Puteti lua link-uri din organizarea content-ului, postarile guest, bartering, initierea de conversatii, cercetare si postarea concluziilor, de la furnizorii de upstream si downstream, prin crearea unui content original.

Acestea sunt cateva dintre lucrurile pentru care veti fi rasplatit. Deci sa le vedem in detaliu.

Organizarea Content-ului

Organizarea a devenit din ce in ce mai importanta pe masura ce apare din ce in ce mai multa informatie disponibila. Adunarea, selectarea, citirea, procesarea si apoi oferirea celei mai bune informatii este o foarte buna modalitate de a atrage link-uri.

Puteti face acest lucru in orice domeniu. Daca va tineti de el si nu renuntati veti atrage un public natural.

Primele 10 modalitati de a “umple golurile” ce merg intotdeauna. In plus este usor sa gasiti informatii si sa le scoateti in evidenta, sau sa creati liste, cum ar fi semne de carte ale lucririlor pe care le gasiti.

Postarile Guest

Aceasa este una dintre putinele ai prin care puteti fi proactivi cu link-urile. De obicei trebuie sa creati content-ul si sa asteptati pe altii sa va contacteze.

Postarile guest va dau posibilitatea de a crea content si de a obtine un link imediat la site-ul dumneavoastra. Este de asemenea un link de buna calitate deoarece este in context cu content-ul si pe pagina, nu pe lateral sau undeva in josul paginii.

Bartering

Puteti lucra pentru altcineva in schimbul unor link-uri la site-ul dumneavoastra. Acest lucru face minuni in timp, acolo unde sunt economii restranse si cu site-urile educationale, biserici si de caritate.

Ar putea insemna un pic de programare, design, consultanta sau orice au nevoie. Pur si simplu va comercializati timpul, pentru un link catre dumneavoastra. Asugurati-va numai sa scrieti o mica intelegere pentru a avea ce arata celor care vin mai tarziu.

Marketing Conversational

Indreptati-va catre site-uri mai mari in domeniul dumneavoastra de expertiza. Participati la discutii lasand comentarii. Da, comentariile nu pot fi urmarite, dar nu asta e important.

Primiti beneficii pe termen lung de la comentarii. Cititorii de zi cu zi vor veni pe site sa vada ce ati scris. Unii vor vizita site-ul dumneavoastra. Unii se vor conecta la dumneavoastra. Dar fara comentarii, nici unul nu va sti despre dumneavoastra.

Cercetare si Concluzii

Ne place sa testam si sa publicam rezultatele noastre. Suntem foarte multumiti cand stim de ce un lucru merge sau nu.

People love test results and love to share them. So why not look into something. Then run several A/B split
tests and post the results.
Oamenilor le plac rezultatele testelor si le place sa le impartaseasca. Deci de ce sa nu ne interesam in domeniu. Apoi sa faceti niste teste si sa postati rezultatele.

Descoperirile dumneavoastra vor fi momeala perfecta pentru link-uri. Si din moment ce graficile info sunt ultima moda, faceti unul si s-ar putea sa aveti parte de o epidemie.

Upstream si Downstream

Sa presupunem ca sunteti o tipografie si cumparati cerneala de la un furnizor. Rugati persoanele de la care cumparati cerneala sa se conecteze la site-ul dumneavoastra, deoarece sunteti client. In schimb, le puteti oferi bune recomandari atunci cand veti fi intrebat despre calitatea cernelii.

Puteti face acest lucru si in domeniul constructiilor, sau orice alt domeniu unde aveti legaturi cu furnizori. Si marea majoritate va spune da. Deci, de ce nu incercati?

Content Original

Chiar trebuie sa va spunem? Acest lucru a fost Sfantul Graal inca de la inceputurile timpului. Oferiti ceva la care merita sa te conectezi si se vor conecta.

Sunteti expert. Oamenii cauta cu nerabdare experti ce ii pot ajuta sa ia o decizie.

Deci, de ce sa nu scrieti cateva articole si sa le puneti pe site-ul dumneavoastra. Nu conteaza ce stiti, intotdeauna vor exista persoane care stiu mai putin decat dumneavoastra.

 

Concluzie

Link-urile nu au fort create pentru a fi jucate, comercializate sau manipulate artificial. Google incearca sa ajunga la link-ul original si motivul pentru care a fost creat. Ca o citare a unei alte lucrari, un hub, o autoritate sau referinta.

Exista zeci de modalitati de a obtine aceste citari. Asa cum am specificat deja, cel putin sase dintre ele sunt usor de realizat. Deci, spor la treaba. Succes. Si cat mai multe link-uri.

Comments

comments




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti