Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Este optimizarea onpage necesara?

Este optimizarea onpage necesara?

Sa fiu sincer, este doar o mica parte a ecuatiei de ranking a motorului de căutare. Optimizarea site-ul tau ca singura tactica nu te va face sa ajungi la un numărul unu pe Google (pentru ceva competitiv, cel puţin).

Vestea buna este că acesta te ajuta. Gandeste-te la asta ca la un fundament solid pentru a construi mai departe. Vrei ca fundatia casei tale sa fie realizata din bile de bumbac sau din ciment?

Aceasta este sansa ta de a spune crawlerilor motorului de căutare despre ce este pagina.

Factorii de clasare

SEOmoz a intocmit o listă de factori de clasare care au fost evaluati de o comisie de 72 de experţi SEO . Potrivit studiului cei mai importanti 10 factori de clasare onpage sunt:

* Folosirea cuvintelor cheie oriunde în tag-ul titlu;
* Folosirea cuvintelor cheie ca in primul cuvânt (e) din tag-ul Titlu;
* Folosirea cuvintelor cheie în numele domeniului (keyword.com de exemplu);
* Folosirea cuvintelor cheie Oriunde în Tag-ul H1;
* Folosirea cuvintelor cheie în link-urile interne Anchor Text de pe pagina;
* Folosirea cuvintelor cheie în link-urile externe Anchor Text de pe pagina;
* Folosirea cuvintelor cheie in primele cuvint(e) din Tag-ul H1;
* Folosirea cuvintelor cheie în primele 50-100 cuvinte din HTML de pe pagina;
* Folosirea cuvintelor cheie în nuumele subdomeniului (de exemplu, keyword.seomoz.org)
* Folosirea cuvintelor cheie în URL-ul paginii (de exemplu, seomoz.org / file/ keyword.html)

Nu exista reguli prestabilite pentru a ajunge in topul motoarelor de cautare. Motoarele de căutare isi păstreze algoritmii secret pentru a evita manipularea.

Un lucru este cert: Daca examinezi orice site care are rezultate bune în paginile motorului de căutare (de exemplu Google), vei observa ca au urmat cel mai probabil, cel putin mimimul de tactici onpage listate mai jos.

Retine: Există mai multe tactici onpage care pot fi utilizate daca ai timp. Sunt destui clientii ale caror bugete nu sunt foarte mari. Asadar, efectuand orice lucru, oricat de mic pentru a optimiza site-ul (cel putin toate odata) nu este intotdeauna cel mai eficient mod de a pierde timpul. Recomand, totusi, sa se indeplineasca cel putin factorii de baza.

Cercetarea de cuvinte cheie

Inainte ca optimizarea unui site sa inceapa, trebuie sa faci un pic de cercetare de cuvinte cheie. Scopul acesteia este sa descoperi ce cuvinte cheie sunt frecvent utilizate atunci cand este folosit un motor de cautare.

Pe scurt, trebuie sa atragi catre site-ul tau vizitatorii potriviti. Pentru asta, trebuie sa afli ce cuvinte folosesc oamenii pe Google pentru a gasi produsele sau serviciile pe care le oferi.

Indiciu: Daca timpul nu iti permite sa efectuezo cel putin 20 ore de cautare intensa de cuvinte cheie poti incerca gratis instrumentul Google pentru cuvinte cheie. Sa folosesti numai o sursa de cuvinte cheie nu este cel mai stiintific mod de a face cercetari, dar e oricum mai bine decat sa ghicesti, pur si simplu.

Alege cuvintele si unitatile frazeologice

Atunci cand termini cu cercatarea de cuvinte cheie, urmatorul pas este sa alegi doua sau trei cuvinte cheie pentru fiecare pagina de pe site-ul tau. Aici sunt incluse si cuvintele asemanatoare, modificate sau derivate (ex: cadouri de craciun pentru barbati, idei pentru barbati pentru cadouri de craciun, cadou pentru un barbat de craciun, etc.)

Va recomandam sa folositi un document Excel pentru a tine evidenta cuvintelor cheie selectate pentru fiecare pagina (pentru a evita repetarea).

Pentru optimizarea onpage de baza, trebuie ca termenii sau unitatile frazeologice selectate (impreuna cu derivatele lor) sa fie incluse in:

  • tag-ul titlu,
  • continut,
  • URL

Tag-ul Titlu

Acesta explica despre ce e pagina. Atunci cand Google afiseaza o pagina clasarea motorului de cautare, aceste este titlul pe care vizitatorul il va vedea deasupra descrierii paginii (care este meta descrierea, in majoritatea cazurilor).

Trebuie limitat la cel mult 65 de caractere pentru a putea fi afisat corespunzator in pagina cu rezultatele cautarii. Asigura-te ca vei include aici cel mai important cuvant cheie pe care l-ai ales pentru acea pagina. Daca este posbil, foloseste-l la inceputul titlului.

Continutul

Crearea unei pagina care sa raspunda cerintelor vizitatorului este de asemena importanta pentru clasarea in motoarele de cautare. Pana la urma, motoarele de cautare exista tocmai pentru a cauta si a gasi informatii. Motoarele de cautare isi fac treaba bine. Asadar, fii sigur ca informatia ta este demna de a fi gasita si afisata.

Repet, nu exista o combinate magica de cuvinte cheie pe care sa o poti folosi pe pagina pentru ca aceasta sa fie mai usor de gasit in motoarele de cautare. Daca vrei ceva simplu, uita de procentaje si formule si fa urmatoarele:

  • Fii sigur ca continutul se potriveste cu cuvintele cheie pe care tu ti le-ai propus sa le folosesti pentru fiecare pagina. Daca ai facut indeajunsa cercetare de cuvinte cheie, nu va fi greu de indeplinit.
  • Foloseste o variatie din cuvintele cheie alese in tag-ul H1 din partea de sus a paginii.

URL-ul

Un cuvant cheie important in URL ar putea, de asemenea, sa ajute clasarea buna a paginii. Asta nu inseamna, totusi, ca trebuie sa fie numele site-ului tau (ex. Cadouri-de-craciun-pentru-barbati.com).

Aceste cuvinte cheie pot fi folosite oriunde in URL (ex. BarbatiLaModa/cadouri-de-craciun-pentru-barbati).

Daca doresti sa schimbi un URL deja existent, trebuie sa nu uiti sa faci o redirectionare permanenta 301 de la vechiul URL catre noul URL. Daca nu crezi ca asta e ceva ce poti face singur, vei avea nevoie de un web developer.

Meta descriereile

Motoarele de cautare afiseaza meta descrieri pe pagina de rezultate, asadar, descrierea trebuie sa fie convingatoare si informativa.

Meta descrierea trebuie sa fie scurta si sa indemne vizitatorii sa gaseasca raspunsul la cautarea lor pe pagina de pe website-ul tau. Cand scrii meta-descrierea, gandeste-te ce l-ar motiva pe vizitator sa dea click.

Poate fi in avantajul tau sa folosesti variatii ale cuvintelor cheie in meta descriere pentru ca termenii cautati for fi afisati cu bold. Asta ar putea sa faca o mare diferenta in numarul de click-uri si vizibilitate pentru ca iese in evidenta.

Numarul maxim de caractere pentru afisare (incluzand spatiile) este 160.

Meta Cuvinte Cheie

La un anumit moment din trecut, cuvintele cheie au avut o oarecare valoare pentru toate motoarele de cautare. Nu e nevoie sa te concentrezi prea tare sa selectezi meta cuvinte cheie pentru ca astazi, aceasta detin numai o importanta minora atunci cand vine vorba de clasarea paginii.

De fapt, nu e nici macar cazul sa va bati capul cu ele daca doriti sa economisiti timp.

Indeplinirea actiunilor de baza pentru optimizare nu trebuie sa fie foarte complicata, dar este necesar sa te educi sa o faci corect. Daca toate astea sunt o mare bataie de cap pentru tine, nu-ti face griji. Sunt destui online marketers care vor fi intotdeauna gata sa te ajute cu site-ul tau.

Comments

comments




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti