Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Archive for the ‘EWEB INFOPRO Web Design’ Category

Cele mai bune 3 alternativele la Photoshop

Monday, June 9th, 2014
Doriti sa editati o imagine direct din browser, fara a trebui sa descarcati si sa instalati un program? Iata solutia: cele mai eficiente 3 alternative la Photoshop. Daca doriti sa editati o fotografie eficient si performant, dar Photoshop este mult prea scump, nu va panicati: exista alternative foarte bune gratuite care nu necesita descarcarea niciunui program. Pixlr este extrem de simplu si permite editarea profesionista a imaginii, astfel incat, in 30 de minute, puteti sa deveniti un adevarat expert. Este o alternativa incredibila la Photoshop direct in browser-ul tau, cu numeoase meniuri si optiuni, filtre si setari care fac editarea distractiva si satisfacatoare. Poti satura culorile, poti transforma o imagine color in alb-negru sau sepia sau poti schimba focalizarea. Pixlr e o unealta grozava.   Fotor este a doua sugestie, optima pentru colaje sau felicitari de ‘La multi ani’. Daca aveti imagini din vacanta, le puteti cola si mixa cel mai frumos in Fotor, spre
Citeste mai mult ->

Cautare Google: Ce sunt Rich Snippets si de ce ar trebui sa-mi pese?

Thursday, August 8th, 2013
Ce sunt Rich Snippets? Rich snippets sunt un tip de on page mark-up-uri. Sunt fragmente extra de text ce apar sub rezultatele de cautare. Sunt acestea necesare? Depinde. Va doriti ca listing-ul dumneavoastra sa iasa in evidenta? Daca da, rich snippets sunt o buna modalitate de a va face cunoscut content-ul! Pentru a intelege diferenta, priviti aceasta imagine de Google results pentru cautarea termenului "Battlestar Galactica".   Al doilea rezultat este un "snippet” normal.  Snippet-ul de informare ce apare sub hyperlink-urile albastre pe pagina de rezultate de cautare. Primul rezultat este un "Rich Snippet" si, conform Google Webmaster Tools, ofera utilizatorilor un rezumat al ceea ce se gaseste pe pagina si de ce este relevanta cautarii acestora. De ce ar trebui sa imi pese? Care dintre rezultate v-a atras atentia? Cele cu stelute galbene? Mai mult ca sigur. Acesta este motivul pentru care ar trebui sa va pese de Rich Snippets.  Daca acest lucru nu este de ajuns, ce ziceti
Citeste mai mult ->

De-optimizarea motoarelor de cautare!

Thursday, July 11th, 2013
In decursul ultimului an, Google si-a propus sa elimine toate avantajele competitive cu exceptia calitatii continuturilor paginii. Par hotarati sa egalizeze situatia in asa fel incat, aceia care aveau un as in maneca inainte, acum nu mai poseda niciun avantaj. Mai mult, daca ar incerca acum sa joace acea carte norocoasa, s-ar putea alege cu o salva de masuri punitive. Unii ar putea spune ca acest demers vine impotriva spiritului uman nestapanit de competitie. Totusi, e drept sa recunoastem ca adesea aceia dintre noi care sunt delasatori nu pot crea continuturi unice si originale. E un fapt universal recunoscut ca acel continut important trebuie sa apara primul, si nu continutul secundar, rezultatul artificial al scamatoriilor de SEO. Eu sunt total de acord – e corect si echitabil.   De-optimizarea Motorului de Cautare   De-optimizarea motorului de cautare ar trebui sa fie un considerent important. In esenta, orice tehnica anterior folosita pentru a sprijini magia SEO a
Citeste mai mult ->

CONTENT MARKETING – trasaturi principale 2013

Monday, March 25th, 2013
Cele mai mari si de succes companii din lume folosesc in momentul de fata campanii de content marketing pentru a-si conduce afacerile. Cateva dintre numele ce folosesc in prezent aceste campanii sr fi Coca-Cola, American express, Microsoft, P&G si chiar GE. De ce folosesc aceste mari companii content marketing? Functioneaza. Chiar si proprietarii de afaceri mai mici profita de content marketing, dar noii marketeri trebuie sa inteleaga faptul ca acest tip de marketing semnifica mult mai mult decat raspandirea catorva blog posturi si speranta la mai bine. Capitolul 1: Ce este content marketing-ul? Multi oameni folosesc cuvintele “content marketing”. Totusi, putini oameni pot sa le defineasca in mod corect. Inainte de a va implica intr-o campanie de content marketing este esential sa ii intelegeti definitia, cum functioneaza si tot ce implica. PUBLICITATE TRADITIONALA Publicitatea traditionala mentine atentia consumatorului numai pentru o perioada scurta de timp.
Citeste mai mult ->

Realizarea unei strategii de Link Building

Friday, December 7th, 2012
Realizarea unei bune strategii ar treui sa fie punctul de pornire pentru orice campanie de link building. Avand in vedere climatul actual, faptul ca nu aveti o astfel de strategie este ca si cum ati merge pe un teren minat legat la ochi - va limiteaza succesul de supravietuire. Inainte de a incepe orice strategie trabuie sa va puneti urmatoarele intrebari: Cum arata profilul meu actual? (daca exista un website) Am nevoie sa sterg link-uri inainte de a incepe? Am nevoie sa obtin autoritate sau sa fiti cunoscut? Chiar am nevoie de mai multe link-uri sa ati beneficia de pe urma altor factori? Cum generez aceste link-uri? Ar trebui sa afisez proiecte creative, cum ar fii Infographics? Ar trebui sa fac guest posts (postari ale unor terte persoane)? Ar trebui sa le sugerez webmaster-ilor sa inlocuiasca link-urile eronate? Cum sa localizez webmasterii? Retele sociale? Evenimente de retea? Telefone? Email? What
Citeste mai mult ->

 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti