Archive for the ‘EWEB INFOPRO Web Design’ Category
7 Ponturi despre cum sa scrii o postare pe blog
Tuesday, November 6th, 2012
Uneori postam pe blog ce ne trece prin minte la momentul respectiv. Totusi, pentru a fi mai eficienti, pentru a va atrage cititorii si a creste vanzarile, ar trebui sa folositi un anumit sistem. Daca doriti sa stiti cum sa scrieti o postare pe blog care sa dea rezultate veti considera cu siguranta aceste 7 ponturi folositoare.
Iata o versiune scurta - o postare pe blog ar trebui sa aiba o fraza cheie, un titlu atragator, imagine, un continut bun, o chemare la actiune si chiar o semnatura (asa ar arata profesional). Si nu in ultimul rand, un Post scriptum.
7 Elemente pe care orice postare pe blog ar trebui sa le aiba
Crearea unui plan pentru postarea dumneavoastra pe blog face ca lucrurile sa fie mai usoare. Este bine sa incercati sa introduceti toate aceste elemente desi este posibil sa nu aveti nici o idee depre ce veti scrie. Dupa ce faceti planul, ideile ce vor umple golurile vin destul de usor.
1. Sa incepem cu primul element - o fraza cheie.
Chiar daca vreti sa scrieti avand
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->
De la inceputul lui 2012 IMM-urile pot depune proiecte pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii on line pentru afaceri
Friday, January 13th, 2012
Pe data de 5 ianuarie 2012, Ministerul Comunicatiile si Societatii Informationale a inceput sa preia proiecte pentru Operatiunea 3.3.2 - “Sprijin pentru dezvoltarea sistemelor de comert electronic si a altor solutii on-line pentru afaceri”. Aceasta “operatiune” face parte din cadrul Domeniului Major de Interventie 3, respectiv: “Sustinerea e-economiei”.
Obiectivele operatiunii sunt:
dezvoltarea comertului electronic precum si incurajarea intrarii IMM-urilor pe piata serviciilor si vanzarilor on-line;
extinderea utilizarii aplicatilor de instruire on-line;
optimizarea afacerilor companiilor utilizand mijloace specifice TIC.
Varianta finala a ghidului solicitantului poate fi gasit la adresa: http://www.fonduri.mcsi.ro/?q=node/162
Operatiunea se adreseaza IMM-urilor defintie conform Legii nr. 346/2004, cu modificarile si completarile ulterioare, infiintata in temeiul Legii nr. 31/1990 priving societatile comerciale, cu modificarile si completarile ulterioare.
Pentru
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->
Consider a car rental UK service for your British vacation
Monday, March 21st, 2011The UK is an important hub of both business and tourism and a UK car hire service will prove to be an advantage regardless of the reason behind your visit. Whether you fancy a small urban ride or something a bit bigger meant for a more aggressive drive, we will be able to supply it.
To find out more about UK car rental services click the link.
5 Pasi pentru un Articol de Marketing Influent
Friday, February 25th, 2011
In ziua de azi, articolul de marketing este una dintre cele mai influente si, totodata, ieftine modalitati de marketing la indemana micro-intreprinderilor sau non-profit. Pentru cei care nu sunt familiari cu notiunea de “articol de marketing” avem o scurta definitie:
Pentru putin efort si concentrare, un autor de articole (dumneavaostra) imparte intelepciunea si experienta pe care o are la dispozitie cu lumea prin postarea unor articole scurte – sub forma de sfaturi – pe bloguri, site-uri de socializare sau site-uri de specialitate. In aceste articole vor fi link-uri ce vor duce la site-ul autorului, crescand astfel notorietatea site-ului cu motoarele de cautare si trafic calificat in crestere.
Tu esti Expertul
Iata un mic preparator mental. Vreau sa ma asigur ca priviti atat articolul de marketing, cat si pe dumneavoastra, prin obiectvul potrivit.
In momentul in care scrieti articolele, scopul dumneavaostra trebuie sa fie incorporarea cator mai multe “perle ale intelepciunii”
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->
Cum sa scrieti un titlu de pagina convingator
Thursday, September 2nd, 2010
Din prespectiva SEO, titlul unei pagini web este foarte important. Acestea sunt cuvintele care vor descrie despre ce e vorba in pagina, si sunt primele cuvinte pe care un motor de cautare le va gasi atunci cand cauta pe pagina dumneavoastra web continut pe care sa il adauge la index.
Titlul paginii este ce va aparea ca rezultat al unei cautari – asadar titlul paginii este foarte important, descriind despre ce e vorba in pagina, si daca titlul intruneste criteriile dupa care se ghideaza cel care cauta, atunci este destul de probabil ca el sa dea click pe pagina dumneavoastra.
Este bine sa presupunem ca majoritatea celor care cauta ceva pe web sunt tentati sa dea click sau sa ignore o pagina in functie de titlul acesteia. Titlul este ca o reclama a paginii in rezulatele cautarii unui motor de cautare.
Acum ca impactul titlului unei pagini este evident, sa explicam cum sa scrieti un titlu puternic si eficace.
Mai intai, notiunile de baza. Titlul paginii web, aka tag-ul titlu
Citeste mai mult ->
Citeste mai mult ->