Lista celor mai bune si celor mai putin inspirate practici pentru proiectarea unui site web cu trafic mare
Mai jos veti gasi o lista a factorilor care afecteaza ranking-ul cu Google, Bing, Yahoo si alte motoare de cautare. Lista contine factori pozitivi, negativi si neutri, deoarece toti exista. Cei mai multi dintre factorii din lista de verificare se aplica in principal la Google si partial la Bing, Yahoo si toate celelalte motoare de cautare de mai mica importanta:
1 Cuvintele cheie in tag-ul titlu
Acesta este unul dintre cele mai importante locuri de a avea un cuvant cheie, deoarece ceea ce este scris in interiorul tag-ul prezinta in rezultatele de cautare ca titlul paginii. Tag-ul titlu trebuie sa fie scurt (6 sau 7 cuvintele cele mai putin) si cuvantul cheie trebuie sa fie aproape de inceput. +3 puncte SEO
2 Cuvintele cheie in URL
Cuvintele cheie in URL-uri ajuta foarte mult – de exemplu, – Http://domainname.com/seo-services.html, in cazul in care “SEO servicii” este expresia cuvantului cheie pentru care incercati sa obtineti un rang mai bun. Dar daca nu aveti cuvinte cheie in alte parti ale documentului, nu va bazti pe ele doar punandu-le in adresa URL. +3 puncte SEO
3 Densitatea cuvintelor cheie in textul documentului
Un alt factor foarte important, trebuie sa verificati. 3-7% pentru cuvintele cheie importante este cel mai bine, 1-2 pentru minore. Densitatea cuvintelor cheie de peste 10% este suspecta si arata mai mult ca umplutura de cuvinte cheie, decat un text scris in mod natural. +3 puncte SEO
4 Cuvintele cheie in textul ancora
De asemenea foarte important, mai ales pentru textul ancora este inbound-ul de link-uri, pentru ca daca aveti cuvantul cheie in textul ancora, intr-un link de pe alt site, acest lucru este considerat ca obtinerea unui vot de pe acel site, nu doar pentru site-ul dvs., in general, dar pentru cuvantul cheie, in special. +3 puncte SEO
5 Cuvinte cheie in rubrici (<h1>,<h2>)
Inca un caz in care cuvintele cheie conteaza foarte mult. Dar aveti grija ca pagina contine text real despre acel cuvant cheie.+3 puncte SEO
6 Cuvintele cheie la inceputul unui document
De asemenea conteaza, desi nu la fel de mult ca textul ancora, tag-ul titlu sau la pozitiile. Cu toate acestea, trebuie avut in vedere faptul ca la inceputul unui document nu inseamna neaparat primul paragraf – de exemplu, daca utilizati tabele, primul paragraf de text ar putea fi in a doua jumatate a tabelului. +2 puncte SEO
7 Cuvintele cheie din tag-uri
Spider-ii nu citesc imagini, dar ele citesc descrierile textuale, in tag-ul , asa ca daca aveti imagini pe pagina dvs., completati tag-ul cu cateva cuvinte cheie despre ele. +2 puncte SEO
8 Cuvintele cheie in metatags
Din ce in ce mai putin importante, in special pentru Google. Yahoo! si Bing se bazeaza in continuare pe ele, asa ca, daca optimizati pentru Yahoo! sau Bing, completeaza aceste tag-uri in mod corespunzator. in orice caz, completarea acestor tag-uri in mod corespunzator, nu va durea, asa ca se poate face. +1 puncte SEO
9 Proximitatea cuvintelor cheie
Proximitatea cuvintelor cheie arata cat de aproape, in text, sunt cuvintele cheie, unele de celelalte. Cel mai bine este daca acestea sunt imediat unul dupa altul (“mancare de caine”, de exemplu), fara alte cuvinte intre ele. De exemplu, daca aveti “mancare” in primul paragraf si „de caine” in paragraful al treilea, acest lucru conteaza, de asemenea, dar nu la fel de mult ca avand expresia “mancare pentru caini”, fara alte cuvinte intre. Proximitatea cuvintelor cheie se aplica pentru expresii de cuvinte cheie care constau din 2 sau mai multe cuvinte. +1 punct SEO
10 Expresii cheie
in plus, fata de cuvinte cheie, puteti sa optimizati pentru fraze cheie care constau din mai multe cuvinte – de exemplu, “Servicii de SEO”. Este cel mai bine atunci cand fraze cheie pentru care optimizati sunt cele mai populare, astfel incat sa puteti obtine o multime de rezultate exacte de sirul de cautare, dar, uneori, are sens sa optimizati pentru 2 sau 3 cuvinte cheie separate (“SEO” si “servicii”) decat doar o fraza care ar putea primi numai ocazional o potrivire exacta. +1 punct SEO
11 Cuvinte cheie secundare
Optimizarea pentru cuvinte cheie secundare poate fi o mina de aur pentru ca atunci cand toti ceilalti optimizeaza pentru cuvintele cheie mai populare, va fi concurenta mai mica (si, probabil, mai multe hit-uri) pentru pagini care sunt optimizate pentru cuvintele minore. De exemplu, “imobiliare New Jersey” ar putea avea mii de ori mai putine de afisari fata de “imobiliare”, dar daca isi desfasoara activitatea in New Jersey, veti primi mai putin, dar trafic considerabil mai bine orientat. +1 punct SEO
12 Cuvinte cheie rezultate
Pentru limba engleza acest lucru nu este atat de mult de un factor, deoarece cuvintele care provin din aceeasi radacina (de exemplu, caine, caini, etc) sunt considerate ca avand legatura si, daca aveti “caine” in pagina, veit primi afisari pentru “caine “si” caini “, dar pentru alte limbi, cuvintele cheie care rezulta ar putea fi o problema, deoarece cuvinte diferite, care provin din aceeasi radacina pot fi considerate ca fiind fara legatura si s-ar putea sa fie nevoie sa optimizati pentru toate acestea. +1 punct SEO
13 Sinonime
Optimizarea pentru sinonime ale cuvintelor cheie tinta, in plus fata de cuvintele cheie principale. Acest lucru este bun pentru site-urile in limba engleza, pentru care motoarele de cautare sunt suficient de inteligente pentru a folosi sinonime, precum si, atunci cand site-urile clasament, dar pentru multe alte sinonime in limbi nu sunt luate in considerare, atunci cand se calculeaza clasamente si relevanta. +1 punct SEO
14 Erori de ortografie ale cuvintelor cheie
Erorile de ortografie sunt foarte frecvente si daca stiti ca cuvintele dvs. cheie tinta au erori de scriere populare sau grafii alternative, ati putea fi tentati sa optimizati si pentru acestea. Da, acest lucru s-ar putea sa va aduca trafic ceva mai mult, dar avand in greseli de ortografie pe site-ul dvs. nu lasati o impresie buna, asa ca ar fi mai bine nu o faceti, sau, daca tot o faceti, sa fie numai in metatags. 0 puncte SEO
15 Diluarea cuvintelor cheie
Cand optimizati pentru o cantitate excesiva de cuvinte cheie, mai ales cele care nu au legatura, acest lucru va afecta performanta tuturor cuvintelor cheie, astfel incat, chiar si cele mai importante vor fi pierdute (diluat) in text. -2 puncte SEO
16 Inghesuirea cuvintelor cheie
Orice umflare artificiala a densitatatii de cuvinte cheie (10% si peste) devine umplutura si risti sa fii exclus de la rezultatele motoarelor de cautare. -3 puncte SEO
17 Textul ancora de link-uri inbound
Asa cum s-a discutat in sectiunea Cuvinte cheie, acesta este unul dintre cei mai importanti factori pentru clasament bun. Cel mai bine este daca aveti un cuvant cheie in textul ancora, dar, chiar daca nu, este inca OK. +3 puncte SEO
18 Originea link-urilor inbound
Pe langa textul ancora, este important daca site-ul care face legatura la voi este unul de renume sau nu. in general, site-uri cu un mai mare Google PR sunt considerate de renume. +3 puncte SEO
19 Link-uri de la site-uri similare
Avand in link-uri de la site-uri similare este foarte, foarte util. Aceasta indica faptul ca aveti un vot de la concurenta si ca sunteti populari in cadrul comunitatii dumneavoastra. +3 puncte SEO
20 Link-uri din site-uri .Edu si. Gov
Aceste link-uri sunt pretioase pentru ca site-urile .Edu si .Gov sunt mai mult decat de renume decat domeniile .Com, .biz, .info, etc. in plus, astfel de link-uri sunt greu de obtinut. +3 puncte SEO
21 Numarul de backlink-urilor
in general, mai mult, cu atat mai bine. Dar reputatia cestor site-uri care se leaga de cel al dvs. este mai importanta decat numarul lor. De asemenea, important este textul lor ancora, daca exista un cuvant cheie in ea, cat de vechi sunt acestea, etc. +3 puncte SEO
22 Textul ancora din link-uri interne
Aceasta conteaza, de asemenea, desi nu la fel de mult ca si textul ancora de link-uri inbound. +2 puncte SEO
23 Text in jurul ancorei
Textul, care este imediat inainte si dupa textul ancora comteaza, de asemenea, deoarece indica in continuare relevanta legaturii, spre exemplu, daca link-ul este artificial sau se integreaza in text. +2 puncte SEO
24 Varsta link-urilor de inbound
Cu cat mai vechi, cu atat mai bine. Link-urile multe si noi, capatate intr-un timp scurt, sugereaza ca sunt cumparate. +2 puncte SEO
25 Link-uri din directoare
Extraordinar, desi aceasta depinde in mare masura de directoare. Fiind enumerate in DMOZ, Directoarele Yahoo si altele similare reprezinta un impuls mare pentru clasament. Dar sa aveti tone de link-uri de la directoare PR0 este inutil si poate fi privit chiar ca spam daca aveti sute sau mii de astfel de link-uri. +2 puncte SEO
26 Numarul de link-uri outbound in pagina care duc catre site-ul dvs.
Cu cat mai putine, cu atat mai bine pentru site, pentru ca astfel, link-ul dvs pare mult mai important. +1 punct SEO
27 Ancore cu nume
Ancorele cu nume (locul tinta al link-urilor interne) sunt utile pentru navigare interna, dar sunt, de asemenea, utile pentru SEO, deoarece este important daca accentuati in plus o anumita pagina, paragraf sau text. in cod, ancorele cu nume arata astfel: Cititi despre caini si “caini #” este numele ancorei. +1 punct SEO
28 Adresa IP a llink-urilor inbound
Google neaga ca discrimineaza link-uri care provin de la aceeasi adresa IP sau din clasa C de adrese, asa ca pentru Google adresa IP poate fi considerat neutra in ceea ce priveste cantitatea de inbound link-uri. Cu toate acestea, Bing si Yahoo! pot debarasa link-uri de pe IP-uri identice sau clase de IP, de aceea este intotdeauna mai bine sa obtineti link-uri de IP-uri diferite. +1 punct SEO
29 Link-uri inbound de la link farms si alte site-uri suspecte
Acest lucru nu va afecteaza in niciun fel, cu conditia ca link-urile sa nu fie reciproce.Ideea este ca acesta este dincolo de controlul dvs. pentru a defini catre ce duce un link farm, astfel incat sa nu fi penalizat atunci cand un astfel de site are link catre dvs, pentru ca nu va apartine este, dar in orice caz, ar fi mai bine sa stati departe de link farms si site-uri similare suspecte. 0 puncte SEO
30 Prea multe link-uri
Google nu apreciaza pagini care constau, in principal, din link-uri, asa ca mai bine le tineti sub 100 pe pagina. Avand multe link-uri nu aveti nici un beneficiu in ceea ce priveste ranking-ul si, de fapt, ar putea chiar inrautati situatia. 0 puncte SEO
31 Link-uri excesive, spam
Dauneaza ranking-ului atunci cand aveti mai multe link-uri la / de la aceleasi site-uri (chiar daca acesta nu este o schema cross-linking sau nu aveti link-uri cu „vecini rai”), deoarece sugereaza cumpararea link-urilot sau, cel putin spam. in cel mai bun caz numai o parte din link-uri sunt luate in considerare pentru ranking SEO. -1 punct SEO
32 Link-uri outbound catre link farms si catre alte site-uri suspecte
Spre deosebire de link-urile inbound de la link farms si alte site-uri suspecte, link-urile outbound catre „vecini rai” poate dauna. Trebuie verificata periodic starea de site-urilor cu care aveti link-uri pentru ca, uneori, site-urile care sunt ok pot deveni „vecini rai” si vice-versa. -3 puncte SEO
33 Cross-linking
Cross-linking apare atunci cand site-ul A are link-uri catre site-ul B, site-ul B are link-uri catre site-ul C, si site-ul C are link-uri inapoi la site-ul A. Acesta este cel mai simplu exemplu, dar sunt posibile scheme mult mai complexe. Cross-linking arata ca link-ul reciproc disimulat si este penalizat. -3 puncte SEO
34 Link-uri cu un singur pixel
Cand aveti un link care este de un pixel sau atat de vast incat este invizibil pentru om, astfel incat nimeni nu va faceti clic pe ea si este evident ca acel link este o incercare de a manipula motoarele de cautare. -3 puncte SEO
35 Metatag-ul
Metatagurile devin din ce in ce mai putin importante, dar daca exista metataguri ce conteaza inca, acestea sunt cele si . Utilizati metatag pentru a scrie descrierea site-ului. Pe langa faptul ca metatag-urile inca sunt in top pe Bing si Yahoo!, metatag-ul mai are inca un avantaj – uneori apare in descrierea site-ului dvs. in rezultatele de cautare. +1 punct SEO
36 Metatag-ul
Metatag-ul conteaza, de asemenea, desi la fel ca toate metatag-urile acesta nu capata aproape nici o atentie de la Google si doar foarte putina de la Bing si Yahoo! Pastrati metatag-ul suficient de lung – 10 – 20 cuvinte cheie cel mult. Nu incarcati tag-ul cu cuvinte cheie pe care nu le aveti in pagina, acest lucru dauneaza ranking-ului. +1 punct SEO
37 Metatag-ul
Daca site-ul dvs. este intr-o anumita limba, nu lasati acest tag necompletat. Motoarele de cautare au moduri mai sofisticate pentru a stabili regimul lingvistic al unei pagini, fata de a se baza doar pe metatag-ul , dar inca este luat in considerare. +1 punct SEO
38 Metatag-ul
Metatag-ul este o modalitate de a redirectiona vizitatori de pe site-ul dvs. catre altul. Sa o faceti doar daca site-ul dvs. a migrat recent catre un domeniu nou si aveti nevoie sa redirectionati temporar vizitatorii. Atunci cand este utilizat pentru o lunga perioada de timp, metatag-ul este considerat ca fiind lipsit de etica si, practic, acest lucru poate afecta rating-ul. in orice caz, redirectionarea 301 este mult mai ok. -1 punct SEO
39 Continut unic
Avand continut (continut relevant, care este diferit de continutul de pe alte site-uri, atat in modul de redactare, cat si teme) este un impuls real pentru clasamentul site-ului dumneavoastra. +3 puncte SEO
40 Frecventa schimbarii continutului
Schimbarile frecvente sunt favorizate. Este minunat atunci cand adaugati constant continut nou, dar nu este atat de ok, daca doar actualizati intr-o mica masura continutul existent. +3 puncte SEO
41 Dimensiunea fontului cuvintelor cheie
Atunci cand un cuvant cheie este de o dimensiune de font mai mare in textul documentului, comparat cu alt text din pagina, acesta devine milt mai vizibil, astfel incat, prin urmare, este mai important decat restul textului.Acelasi lucru se aplica la pozitiile (<h1>, <h2>) , care, in general, sunt de marime de font mai mare decat restul textului. +2 puncte SEO
42 Formatarea cuvintelor cheie
Aldine si italic reprezinta o alta modalitate de a sublinia cuvinte si fraze importante. Cu toate acestea, utilizati aldin, cursiv si dimensiuni mai mari de font cu motiv, pentru ca altfel s-ar putea realiza doar opusul. +2 puncte SEO
43 Varsta documentului
Documentele recente (sau cel putin cele actualizate periodic) sunt favorizate. +2 puncte SEO
44 Marimea fisierului
Paginile lungi, in general, nu sunt favorizate, sau cel putin se poate realiza un ranking mult mai bun daca aveti 3 pagini scurte, mai degraba decat de 1 pagina pe o tema data, impartita astfel de pagini in cele mai multe mai mici. +1punct SEO
45 Separarea contiutului
Din punct de vedere al marketing-ului, separarea continutului (bazat pe tipul de browser, pe IP, etc) ar putea fi avantajos, dar pentru SEO este dezavantajos, pentru ca atunci cand ai un URL si continut diferite, motoarele de cautare devin confuze in ceea ce priveste continutul concret al paginii. -2 puncte SEO
46 Codificare si design slabe
Motoarele de cautare spun ca nu doresc site-uri prost concepute si codificate, desi sunt foarte putine site-uri care sunt interzise din cauza codificarii dezordonate sau a imaginii urate, dar atunci cand proiectarea si / sau de codarea unui site sunt slabe, site-ul nu ar putea fi indexabil deloc, deci in acest sens codificarea si design-ul slabe pot dauna foarte mult. -2 puncte SEO
47 Continut ilegal
Utilizarea continutului altor persoane ce detin drepturi de autor, fara permisiunea acestora sau utilizarea de continut care promoveaza incalcari juridice pot rezulta in excluderea din motoarele de cautare. -3 puncte SEO
48 Textul invizibil
Aceasta este o practica black hat SEO, si atunci cand spider-ii vor descoperi ca aveti de text special pentru ei, dar nu pentru oameni, sa nu fiti surprins de pedeapsa. -3 puncte SEO
49 Deghizarea
Deghizarea este o alta tehnica ilegala, ce implica partial separarea continutului, deoarece spider-ii vor vedea o singura pagina (extrem de optimizata, desigur), tuturor le este prezentata o alta versiune a aceleiasi pagini. -3 puncte SEO
50 Pagini de intrare
Crearea de pagini care au ca scop pacalirea spider-ilor ca site-ul dvs. este unul extrem de relevant, atunci cand acesta nu este, este un alt mod de a obtine o excludere de la motoarele de cautare. -3 puncte SEO
51 Continut duplicat
Atunci cand exista acelasi continut pe mai multe pagini ale site-ului, acest lucru nu va face site-ul tau pare mai mare, deoarece pedeapsa pentru continut duplicat se va aplica. Pentru un grad mai mic de continut duplicat se aplica la pagini care se afla pe alte site-uri, dar, evident, aceste cazuri nu sunt intotdeauna interzise – spre exemplu, articole directoare sau site-uri oglinda exista si sunt prospere. -3 puncte SEO
52 JavaScript
Daca este folosit cu intelepciune, acesta nu va durea. Dar, in cazul in care continutul principal este afisat prin JavaScript, acest lucru il face mai dificil pentru spider-i sa urmareasca. In cazul in care codificarea JavaScript nu este bine pusa la punct si spider-ii nu il pot urmari, aceasta va afecta cu siguranta evaluarile dumneavoastra. 0 puncte SEO
53 Imagini in text
Avand un site numai text este atat de plictisitor, dar sa ai multe imagini si nici un pic de text este un pacat SEO. intotdeauna trebuie prevazut, in tag-ul , o descriere semnificativa a unei imagini, dar nu-l incarcati cu cuvinte cheie sau informatii irelevante. 0 puncte SEO
54 Podcast-uri si clipuri video
Podcast-urile si clipurile video devin din ce in ce mai populare, dar cu toate bunatatile non-textuale, motoarele de cautare nu le pot citi, deci, daca nu aveti tapescript-ul de podcast-ului sau video, este ca si cum in cazul in care podcast-ul sau filmul nu ar fi acolo, pentru ca acesta nu va fi indexat de motoarele de cautare. 0 puncte SEO
55 Imagini in loc de link-uri text
Folosind imagini in loc de link-uri text este total neindicat, mai ales atunci cand nu completati in tag-ul . Dar chiar daca veti completa in tag-ul , aceasta nu este acelasi lucru cu a avea un link scris cu bold, subliniat, de 16-pt. Asa ca utilizati astfel de imagini pentru navigare numai daca este cu adevarat important pentru aspectul grafic al site-ului. -1 punct SEO
56 Frame-urile
Sunt foarte, foarte daunatoare pentru SEO. Evitati folosirea acestora cu exceptia cazului in care sunt cu adevarat necesare. -2 puncte SEO
57 Flash
Spider-ii nu indexeaza continutul de filme Flash, asa ca daca s-a folosit Flash pe site, nu uitati sa-i oferiti o descriere alternativa textuala. -2 puncte SEO
58 Homepage in Flash
Din fericire, aceasta epidemie pare sa fi ajuns la capat. Sa ai o pagina de pornire Flash (si, uneori, sectiuni intregi din site-ul dvs.) si nici o versiune HTML, este o sinucidere SEO. -3 puncte SEO
59 URL-uri bogate in cuvinte cheie si nume de fisiere
Un factor foarte important, mai ales pentru Yahoo! si Bing. +3 puncte SEO
60 Accesibilitatea site-ului
O alta problema fundamentala, ceea ce ca este adesea neglijata. Daca site-ul (sau pagini separate) este inaccesibil din cauza unor link-uri defecte, erori 404, arii protejate de parola si alte motive similare, atunci site-ul pur si simplu nu poate fi indexat. +3 puncte SEO
61 Harta site-ului
Este extraordnar sa ai o harta a site-ului completa si updatata, spider-ilor le place, indiferent daca este vorba de o harta simpla in HTML sau in formatul Google. +2 puncte SEO
62 Dimensiunea site-ului
Spider-ii adora site-urile mari, asa ca, in general, cu cat este mai mare, cu atat mai bine. Cu toate acestea, site-urile mari devin user-unfriendly si dificil de navigat, astfel incat, uneori are sens sa separi un site mare in cateva mai mici. Pe de alta parte, exista foarte putine site-uri care sunt penalizate pentru ca au peste 10.000 de pagini, asa ca nu divizati site-ul doar pentru ca devine din ce in ce mai mare. +2 puncte SEO
63 Varsta site-ului
La fel ca vinul, site-urile mai vechi sunt respectate mai mult.Ideea este ca un site vechi, stabilizat este mai demn de incredere (exista de ceva timp pe aici si sunt au de gand sa ramana), decat un site nou, care tocmai a aparut si ar putea sa dispara in curand. +2 puncte SEO
64 Tema site-ului
Nu numai cuvinte cheie in URL-uri si in pagina sunt cele care conteaza. Tema site-ului este chiar mai importanta pentru un ranking bun, deoarece atunci cand site-ul se incadreaza intr-o tema, acest lucru stimuleaza clasamentul tuturor paginilor care sunt legate de aceasta tema. +2 puncte SEO
65 Locul de amplasare al fisierului pe site
Amplasare fisierului este importanta si fisiere care se afla in directorul primar sau in apropierea lui tind sa aiba un ranking mai bun decat fisiere care sunt ingropate sub mai multe niveluri. +1 punct SEO
66 Domenii versus subdomenii, domenii separate
Avand un domeniu separat este mai bun – adica in loc de a avea blablabla.blogspot.com, inregistrati un domeniu blablabla.com separat. +1 puncte SEO
67 Domenii de nivel superior (TLD-uri)
Nu toate TLD-urile sunt egale. Exista TLD-urile care sunt mai bune decat altele. De exemplu, TLD cele mai popular -. Com – este mult mai bun decat .biz, sau .info, dar, nimic nu intrece vechiul .edu sau .org. +1 punct SEO
68 Cratime in URL-uri
Cratimele intre cuvinte intr-un URL crestere lizibilitatea si ajuta la SEO ranking. Aceasta se aplica atat la cratime in numele de domenii, dar si in restul de URL-ul. +1 punct SEO
69 Lungimea URL-ului
in general, nu conteaza, dar daca este un URL foarte lung, aceasta incepe sa arate a spam, asa ca evitati o lungime mai mare de 10 cuvinte (3 sau 4 pentru numele de domeniu in sine si 6 sau 7 pentru restul de adresa este acceptabil). 0 puncte SEO
70 Adresa IP
Ar putea conta numai pentru ce gazduirea comuna sau atunci cand un site este gazduit de un furnizor de hosting gratuit, in cazul in care IP-ul sau intreaga clasa C de adrese IP este pe lista neagra ca urmare a practicilor de spam-uri sau alte activitati ilegale. 0 puncte SEO
71 Adsense va stimula ranking-ul dvs.
Adsense nu este afiliat in nici un fel de ranking SEO. Google nu va oferi, cu siguranta, un bonus de ranking doar pentru ca gazduiti anunturi Adsense. Adsense ar putea spori venitul dumneavoastra, dar acest lucru nu are nimic de-a face cu ranking-ul motoarelor de cautare. 0 puncte SEO
72 AdWords va stimula ranking-ul dvs.
in mod similar cu AdSense, AdWords nu are nimic de-a face cu ranking-ul motoarelor de cautare. AdWords va aduce mai mult trafic site-ului dvs., dar acest lucru nu va afecta ranking-ul in nici un mod. 0 puncte SEO
73 Disfunctionalitatea gazduirii
Disfunctionalitatea gazduirii este direct legata de accesibilitate, deoarece daca un site este frecvent inutilizabil, nu poate fi indexat. Dar, in practica, acesta este un factor doar in cazul in care furnizorul tau de gazduire este foarte fiabil si are mai putin de 97-98% functionalitate. -1 puncte SEO
74 URL-uri dinamice
Spider-ii prefera URL-uri statice, desi veti vedea mai multe pagini dinamice pe pozitii de top. URL-urile dinamice lungi (peste 100 de caractere) nu ajuta si, in orice caz, ar fi mai bine sa utilizari un instrument pentru a rescrie URL-uri dinamice in ceva mult mai uman si-SEO-friendly. -1 punct SEO
75 ID-uri pentru sesiuni
Acest lucru este chiar mai rau decat URL-uri dinamice. Nu utilizati ID-uri de sesiune pentru informatii pe care doriti sa o indexeze spider-ii. -2 puncte SEO
76 Interdictii in robots.txt
Daca indexarea unei parti considerabile a site-ului este interzisa, aceasta va afecta, cu siguranta, si partea ce nu a fost banata pentru ca spider-ii vor frecventa mai putin un site “noindex”-at. -2 puncte SEO
77 Redirectionari (301 si 302)
Atunci cand nu se aplica in mod corespunzator, redirectionarile pot afecta foarte mult – pagina tinta nu s-ar putea deschide, sau mai rau – o redirectionare poate fi privita ca o tehnica de black hat, atunci cand vizitatorul este imediat trimis la o alta pagina. -3 puncte SEO