Marketing-ul Social Media este pentru unii antreprenori “urmatorul mare pas”, un moft temporar ce trebuie luat in considerare cat este inca de actualitate. Pentru altii, este doar un cuvant foarte des folosit ce nu are avantaje practice si un drum greu de parcurs si de invatat.
Deoarece a avut o aparitie destul de rapida, social media are pentru unii reputatia de a fi un interes de marketing pasager, si deci, nu este unul de interes. Totusi, din punt de vedere statistic, situatia se prezinta altfel. Conform celor de la Hubspot, 92% dintre marketeri au afirmat in 2014 ca marketing-ul social media era foarte important pentru afacerea lor, iar 80% dintre acestia au afirmat ca acesta le-a marit ranking-ul site-urilor lor. Totusi, conform Social Media Examiner, desi 97% dintre marketeri participa in mod activ in social media, desi, 85% dintre participanti nu sutn siguri care sunt cele mai bune instrumente de social media ce ar putea fi folosite.
Cele de mai sus sunt o dovada a faptului ca social media are un foarte mare potential in a mari vanzarile, dar si ca exista o mare lipsa de intelegere in ceea ce priveste modalitatea prin care se pot obtine aceste rezultate. Va prezentam mai jos cateva modalitati prin care marketing-ul social media va poate imbunatati afacerea. Iata care sunt beneficiile Marketing-ului Social Media:
- Recunoasterea brand-ului este marita. Orice oportunitate de a va prezenta continutul si de a mari vizibilitatea afacerii dumneavoastra este valoroasa. Retelele de social media nu reprezinta altceva decat noi canale prin care sa va puteti afirma vocea si continutul brand-ului dumneavoastra. Acest fapt va face in acelasi timp accesibili pentru noi clienti si familiari si usor de recunoscut pentru clientii deja existenti.
- Imbunatatirea loialitatii brandului. Conform expertilor, brand-urile care folosesc canalele social media se bucura de o loialitate mai mare din partea clientilor lor. Astfel, ei afirma ca avantajul oferit de social media asupra publicului tinta ar trebui exploatat de companii pentru a putea relationa mai bine cu clientii lor.