Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

5 statistici SEO de la analizare a unui miliard de dolari cheltuiti in Google AdWords

Saptamana trecuta a fost analizat un miliard de dolari cheltuiti in Google AdWords

Fara gluma. Peste un miliard de dolari. Asta inseamna multe click-uri.

In acest articol va vom prezenta primele 5 statistici si strategii SEO rezultate in urma acestei cercetari platite ce a avut loc aprope o saptamana intreaga.

Ne intereseaza acest lucru deoarece pentru a intelege ce se intampla in ceea ce priveste cercetarea platita a site-urilor in paginile de rezultat ale motoarelor de cautare, trebuie mai intai sa intelegeti si sa anticipati trendurile in cercetarea organica. Ceva asemanator cu arta razboiului lui Sun Tzu si ideea de a-ti tine inamicul aproape. (Nu putem spune despre cercetarea platita ca este inamic – dar intelegeti la ce ne referim – este bine de stiut).

5. Costuri globale medii pe date click pe industrie

Cei mai multi specialisti SEO vor fi intrebati, inevitabil, la un moment dat de catre un angajator sau un client care este valoarea muncii lor. Este o intrebare normala, dar poate fi dificil de valorat. In acest studiu vom calcula CPC-ul (CPC= Cost per click) global mediu pentru trimestrul 3 pe 2012 pentru primele 10 industrii din Google in dolari. Din acest moment veti putea cel putin sa le spuneti angajatorilor sau clinetilor dumneavoastra cat ar costa, in medie, sa compere acele click-uri organice. Mai jos sunt ordonate in functie de cost:

Finante    —     $3.09
Job-uri & Educatie   —  $1.80
Afaceri & Industrie —  $1.67
Calculatoare & Electronice  —  $1.39
Internet & Telecomunicatii  —  $1.11
Frumusete & Fitness   — $1.11
Masini & Vehicule  —  $0.97
Casa & Gradina   — $0.76
Calatorii —   $0.29
Shopping  —  $0.25

Probabil ca ganditi in felul urmator: – Nu valoreaza click-urile platite mai mult decat $50+ pe click? Acestea sunt valori extreme in piete foarte competitive. In medie, click-urile platite costa mai putin. Daca domeniul dumneavoastra de activitate nu a fost listat, costul mediu global pe Google Search (incluzand si Google Partner Search Network) rezulta de $0.53 USD in trimestrul 3, 2012.

Acest lucru nu inseamna ca valoarea SEO se reduce doar la costul platit pentru click-urile generate; exista si alte afaceri ce beneficiaza de SEO, dincolo de click-uri. De exemplu blogging si marketing-ul de continut va pot ajuta sa va instalati printre lideri, si de asemenea, valoarea vanzarilor deriva din aceste click-uri. Ganditi-va ca aceasta este numai o modalitate de a cuantifica valoarea muncii dumneavoastra SEO intr-o maniera concreta.

4. Cautare locala, mobila foarte eficienta pentru SEO?

Atunci cand cei de la Google au realizat veniturile pe trimestrul 3 luna aceasta, stocul lor s-a prabusit – cu 10% mai jos intr-o singura zi. Potrivit celor de la Google, CPC-urile erau scazute cu “aproximativ 15%” si an dupa an veniturile din publicitare au scazut de la 21% la 16 %. Analistii din domeniu dau vina pe cresterea inceata din veniturile pe anunturi bazate pe cautarea mobila, ce se presupune ca ar fi monetizate in medie la jumatate din valoarea cautarii desktop. Da ce?

Implicarea in anunturi mobile este mai scazuta decat cea in anunturi pe desktop. In momentul in care faceti o cautare Google pe telefonul mobil, cel mai probabil vreti sa gasiti ceva anume si nu sunteti atat de tentati sa dati click la un anunt ce nu este in mod exclusiv necesar pentru ceea ce cautati in momentul respectiv. De asemenea spatiul pentru anunturi este mult mai mic in comparatie cu spatiul de pe desktop. Cu siguranta acestea sunt problemele ce au impact asupra cresterii veniturilor Google din moment ce se asteapta ca volumul de cautari mobile sa il depaseasca pe cel de desktop la sfarsitul anului 2014.

Consecinta acestui trend, din punct de vedere SEO, este aceea ca daca o cautare mobila monetizeaza jumatate din baloarea monetizata de o cautare desktop, putem deduce ca o cautare organica listata dintr-o cautare mobila are mai multe sanse de a primi click decat aceeasi cautare executata pe un desktop. Mai departe, deoarece una din trei cautari mobile are ca si intentie locatia (de exemplu gasirea unei afaceri in zona), putem spune ca este o foarte mare oportunitate daca aveti modulul SEO pentru aparatele mobile, in particular pentru cautari cu intentie locala.

3. O mare dezvoltare a click-urilor platite si a impresiilor

Din pacate aceasta nu este o veste la fel de buna pentru SEO ca cea de mai sus. Daca nu vreti sa auziti vesti rele va recomandam sa treceti mai departe la urmatorul punct din lista.

Potrivit celor de la Google, CPC-ul mediu a scazut cu “aproximativ 15%” (nu au oferit un numar precis). Alte cercetari au scos la iveala faptul ca valoarea este cu mult mai mare (o scadere de 16.5% pe Google Search si o scadere de 18.2% pe Google Display Network numai in ultimele doua trimestre). Au fost gasite de asemenea si valori mixte de click-through: o scadere de 12.4% pe Google Search si o crestere de 13.8% pe Google Display Network in ultimele doua trimestre.

Totusi, in ciuda acestor oscilatii, valoarea totala de venituri din publicitate a Google este inca in crestere cu aproximativ 3% pe trimestru si 16% pe an.

Au reusit acest lucru prin cresterea numarului de click-uri si impresii.

Din estimari rezulta urmatoarele: click-urile au crescut cu 21.6% in ultimele doua trimestre pentru Google Search si cu 29.1% pentru Google Display Network in ultimele doua trimestre.

Presupunand ca, pentru a-i mentine pe cei de pe Wall Street multumiti pentru urmatoarele 12 luni, Google are nevoie sa isi mentina venuturile crescute la nivelul mediu de 20% sau chiar mai mult. Daca CPC-ul continula sa scada cu inca 15% in urmatorul an (ceea ce este posibil din cauza cresterii disponibilitatii impresiilor anunturilor, ceea ce reduce compatitia si are impact asuptra costului per click), atunci Google va trebui sa dezvolte click-urile si impresiile pentru a-si face o revnire de proportii.  Va intrbati cat de mult va trebui sa le dezvolte?

Click-urile platite pe Google Search ar trebui sa creasca, conform estimarilor, de la 193.2M click-uri pe zi in ziua de azi, la 273.6M click-uri pe zi – ceea ce inseana o crestere de 41.6%. Numarul este foarte mare deoarece va trebui atat sa fie crescute veniturile din anunturi cat si, simultan, sa se compenseze preturi mai scazure de cost mediu pe click.

Nu numai atat, pentru a obtine acele 273.6M click-uri pe zi, CTR scade cu 15%, asa cum s-a intamplat in ultimul an (in mod normal, cu cat sunt afisate mai multe anunturi pe cautare, posibilitatea ca orice anunt sa aiba parte de click va scadea prin definitie), Google va trebui sa mareasca impresiile anunturilor, asa cum rezulta din estimari, de la 5.6 miliarde de impresii pe zi, la 9.2 miliarde impresii pe zi – aceasta este o marire de 64.3%, ce are scopul de a aduce atat click-urile aditionale necesare, cat si, simultan, de a descreste in medie valorile de click-through.

Daca va intrebati de unde vor veni aceste cautari, este foarte probabil ca acestea sa vina din acelasi lucru ca si anul trecut, ceea ce include:

Mai multe anunturi pe paginile de rezultat ale motoarelor de cautare: In acelasi fel in care Google a introdus mai multe anunturi mai mari si mai proeminente in prima parte si pe marginea paginilor de rezultat ale motoarelor de cautare in ultimul an, este de asteptat sa vedem mai multe din acestea pentru din ce in ce mai multe tipuri de probleme.

Noi produse de publicitate: Similar conversiei pe care cei de la Google au facut-o Listei de Produse anul trecut, de la cautare organica la un model platibil, tot asa, este posibil ca Google Business Listings Pages sa evolueze intr-un model comercial, sau ca din ce in ce mai multe anunturi sa apara pe Google Maps, etc. Este de asemenea de asteptat sa vedem din ce in ce mai multe formate de cautare pe verticala, ca de exemplu Google Flights.

Cresterea interogarilor in mod natural: Volumul de interogari pe Google creste de la luna la luna, deci, o crestere a click-urilor si impresiilor ar trebui sa apara in mod natural.

Ideea este ca ne asteptam sa vedem o parte din ce in ce mai mare de click-uri acumulate pe coloana de cautare platita, si, din acest punct de vedere, devine din ce in ce mai greusa ignoram cautarea platita.

2. CPC-urile medii de cautare platita sunt in descrestere

Dupa cum am mentionat anterior, cei de la Google au raportat descresterea CPC-ului mediu cu “aproximativ 15%” (nu au precizat o cifra exacta), iar calculele ulterioare au scos la iveala descresteri similare.

Un numar de comercianti considera ca diversificarea canalelor este un element impoartant pentru orice plan de marketing.; cheia fiind sa nu ai toate secretele in acelasi loc. In cazul in care societatea dumneavoastra utilizeaza deja cautarea platita, o schimbare ar insemna ca va puteti astepta cel putin sa aveti acces la un inventar de impresii mai mare, combinat cu un CPC scazut, ceea ce inseamna ca agentii de publicitate pot obtine mai multi clienti cu un cost mai scazut.

Pentru cei care nu utilizeaza cautare platita, exista articole despre folosirea datelor AdWords pentru SEO c. Daca doriti sa incercati acest lucru ar fi mai putin costisitor si mai rapid sa folositi aceasta strategie.

1. Google Display Network foarte eficient si complementar eforturilor SEO

Studiile in domeniu au aratat ca valoarea conversiei pentru Google Search in trimestrul 3, 2012 a fost de 5.63%, comparativ cu valoarea conversiei medii pentru Google Display Network care este de 4.68%.

Este suprinzator de vazut cat de eficiente au fost valorile de conversie pentru Google Display Network. Va prezentam mai jos valorile de conversire comparate pentru primele 10 domenii atat pentru Google Search cat si pentru  Google Display Network. Putem observa ca exista domenii unde Google Display Network a avut valori de conversie mai mari decat Google Search.

Domeniu  / Valoarea de Conversie / Valoarea de Conversie

                     pentru Google Search / pentru Google Display Network

Finante 6.12% 5.12%
Calatorii 1.45% 2.99%
Shopping 3.58% 2.19%
Job-uri & Educatie 6.09% 2.09%
Internet & Telecomunicatii 6.27% 8.59%
Calculatoare & Electronice 4.79% 2.96%
Afaceri & Industrie 4.23% 4.10%
Casa & Gradina 2.21% 3.43%
Masini & Vehicule 4.29% 6.15%
Frumusete & Fitness 4.56% 2.27%
TOT ce e pe Google 5.63% 4.68%
(toate domeniile)

Intuitively, combining SEO and remarketing makes a lot of sense. After all, we work so hard on developing our content to get people to the site, but conversion rates are generally in the single digits. Retargeting enables us to stalk relentlessly market to those ~95% of visitors that didn’t convert, following them across the web from one site to the next until they finally click and convert to a sale.
Intuitiv, este destul de logic sa combinam SEO cu remarketarea. In final, muncim atat de mult la dezvoltarea continutului pentru a aduce oameni pe site, dar valorile de conversie sunt in general simple cifre. Redirectionarea ne permite sa ne adrsam necontenit celor ~95% vizitatori ce nu au fost convinsi, urmarindu-i pe internet de la un site la altul pana cand iin cele din urma ne ofera n click si ii convingem la o vanzare.

In domeniul calatoriilor, Google Display Advertising a avut o valoare de conversie mai mare decat Google Search.

Daca doriti sa devoltati un job SEO sau o agentie client puteti incepe cu domenii si companii ce cheltuiesc foarte mult pe cercetare. Nu ar trebui sa fie foarte greu sa ii convingeti de valoarea a ceva pe care ei deja cheltuiesc destul de mult.

As part of my research, I calculated the top 10 industries that spent the most in paid search in Q3, 2012, and used publicly available spyfu data to approximate the top 5 spenders in each of the industry. They are:
Studiile arata ca primele 10 domenii de activitate ce au cheltuit cel mai mult pe cercetare in trimestrul 3, 2012 si primele 5 societatii ca si cheltuieli in fiecare domeniu sunt:

Finante — State Farm, Geico, Quicken Loans, Capital One, Bank of America
Calatorii — Expedia, Hotels.com, Booking.com, Priceline.com, Kayak
Shopping — Amazon, eBay, JC Penney, Walmart, Sears
Job-uri & Educatie — University of Phoenix, Monster.com, ITT-Tech, Devry, Kaplan
Internet & Telecomunicatii — AT&T, Sprint, T-mobile, Verizon, Comcast
Calculatoare & Electronice — Bestbuy, Apple, HP, Microsoft, Newegg.com
Afaceri & Industrie — Yellowpages, Staples, uline,  Vistaprint, Office Depot
Casa & Gradina– Lowes, Home Depot, Servicemagic, Kohls, Pottery Barn
Masini & Vehicule — Edmunds, KBB, Autotrader, Ford, cars.com
Frumusete & Fitness — QVC, Walgreens, Sephora, Underarmor, Maybelline

Pe langa faptul ca aceste companii si domenii inteleg valoarea cautarii, se poate spune ca este mult mai usor de lucrat cu societati in care cautarea are un rl atat de importamt in strategia lor de marketing, fata de lucrul cu domeniile sau companiile care nu au nici cea mai vga idee despre cautare.

Comments

comments

Tags: ,




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2024 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti