Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Realizarea unei strategii de Link Building

Realizarea unei bune strategii ar treui sa fie punctul de pornire pentru orice campanie de link building. Avand in vedere climatul actual, faptul ca nu aveti o astfel de strategie este ca si cum ati merge pe un teren minat legat la ochi – va limiteaza succesul de supravietuire. Inainte de a incepe orice strategie trabuie sa va puneti urmatoarele intrebari:

  • Cum arata profilul meu actual? (daca exista un website)

    • Am nevoie sa sterg link-uri inainte de a incepe?

    • Am nevoie sa obtin autoritate sau sa fiti cunoscut?

    • Chiar am nevoie de mai multe link-uri sa ati beneficia de pe urma altor factori?


  • Cum generez aceste link-uri?

    • Ar trebui sa afisez proiecte creative, cum ar fii Infographics?

    • Ar trebui sa fac guest posts (postari ale unor terte persoane)?

    • Ar trebui sa le sugerez webmaster-ilor sa inlocuiasca link-urile eronate?

    • Cum sa localizez webmasterii?

      • Retele sociale?

      • Evenimente de retea?

      • Telefone?

      • Email?


  • What type of anchor text should I work with?

  • Cu ce tip de anchor text ar trebui sa lucrez?

    • Ancor textul este suficient pentru a se identifica cu brand-ul promovat?

    • Ce anume ar cauta echipa de spam a site-ului Google in timpul verificarilor manuale?

    • Ce fel de anchor text ar arata mai bine pentru site-urile la care va referiti?


  • Exista destul de multe pagini suport pentru pagina de destinatie sau ar trebui create mai multe?

Fiecare website este diferit deci, nu vor exista doua persoane care sa aiba aceleasi raspunsuri la astfel de intrebari dar speram ca va vor furniza un punct de inceput – amintiva doar sa documentati si sa urmariti totul.

Asezarea Link-urilor
Daca in 2010 link-rile asezate in partea de jos a paginii aveau o oarecare valoare, din moment ce plasarea link-urilor Panda si Penguin in zona de jos a paginii si chiar pe lateral ar putea crea mai mult rau decat bine, si ar putea rezulta in filtrarea sau chiar penalizarea cuvintelor dumneavoastra cheie in paginile de rezultat ale motoarelor de cautare, in zilele noastre, cea mai sigura forma de link building este obtinerea de link-uri din continut, un lucru mult mai bun fiind introdocerea acestora in primul paragraf – dar nu uitati sa le pastrati un aspect natural.

Inregistrarea link-urilor
Este posibil ca Google sa aiba propria autoritate si propriile valori fiduciare care sunt atribuite algoritmului PageRank intern al Google sau daca nu, un fel de subordonat ce se intoarce in algoritmul de calificare. Avand in vedere acestea, este foarte important sa avem link-uri inregistrate nu numai pe pagina principala cat si pe paginile pe care ajung vizitatorii din cadrul intregului site.

Anchor texte concentrate pe cuvinte cheie
In timp, fiecare SEO a realizat propria lista de anchor texte, din pacate nu este o strategie valabila din moment ce Google a introdus filtre de cuvinte cheie automate si chiar si mai mult deoarece Penguin a intervenit. Profilele de anchor texte sunt revizuite manual de echipa de spam – acest lucru a fost confirmat de Andre Weyher, un fost membru al Echipei de calitate a cautarii la Google.

Distributia paginii in care ajung vizitatorii
La nivelul de creare a strategiei asigurati-va ca setati niveluri clare de volum pentru fiecare pagina de destinatie la care va referiti pentru a va asigura ca nu va veti confrunta cu aglomerarea unei anumite parti a site-ului deoarece aceasta va fi o problema greu de rezolvat.
Daca va preocupa volumul de link-uri dintr-o anumita pagina, cea mai buna optiune este sa creati pagini suport aditionale pentru fiecare zona si sa le utilizati pentru a descongestiona.

Relevanta si Calitatea continutului
Pe masura ce Google dezvolta tot mai mult detectarea de link-uri ne-naturale si Panda penalizeaza continutul de o calitate indoielnica, trebuie mentionat cat de important este nu numai sa depuneti efort in generarea continutului dat si sa verificati calitatea continutului deja existent pe un site inainte de a va gandi sa publicati un articol.  Ultimul lucru pe care il doriti este sa descoperiti ca site-ul pe care ati petrecut in jur de o ora sa scrieti o postare a fost penalizat si postarea dumneavoastra nu mai are nici o valoare nici pentru utilizatori nici pentru motoarele de cautare.

Incercati sa va ganditi la utilizator atunci cand scrieti continutul. Nu vreti numai ca link-urile dumneavoastra sa va ridice in clasament, dar sa si genereze trafic cat si sa furnizeze o subtila chemare la actiune fie in textul link-ului fie inaintea link-ului fara a fi prea concentrat pe vanzare. De asemenea, continutul dumneavoastra trebuie sa se potriveasca nu numai cu subiectul site-ului clientilor dumneavoastra ci si cu subiectul site-ului pe care il publicati.


Link-uri sursa
In climatul curent ar trebui sa ne concentram mai putin pe link-urile sursa si mai mult pe generarea lor. Acest lucru necesita timp pentru a ajunge la nivelul la care generezi destul de multe link-uri pentru a conta pentru campania clientilor dumneavoastra. Pe termen scurt, clientii vor vrea totusi rezultate deci va exista nevoia de link-uri sursa.
Getting to grips with finding relevant websites and webmaster outreach can take a bit of work; here are some of the tools I use for the job:
Gasirea de webmasteri si site-uri relevante implica ceva mai multa munca. Iata cateva exemple de unelte pentru aceasta:


Verificarea backlink-urilor competitorilor

Initial, cand incepeti sa folositi link-uri sursa se merita sa verificati ce link-uri au competitorii dumneavoastra. Desi acest lucru nu va va ajuta sa ii depasiti, va va ajuta sa va apropiati de ei si va adauga o dimensiune extra profilului dumneavoastra de link. Aveti grija, totusi, cand faceti asta sa nu urmati link-urile lor de slaba calitate ci sa le urmati pe cele de cea mai buna calitate pentru a va asigura ca nu aveti probleme cu Google.

Operatori de cautare avansata
Cea mai buna modalitate de a va devansa competitorii in ceea ca priveste link building-ul manual este de a gasi link-uri de interogari creative de cautare si de a explora link-urile web.

Directoare
Aceasta modalitat de link building nu mai este din pacate la fel de eficienta cum era odata, dar se merita sa investiti ceva timp pentru a inregistra site-ul pe bine cunoscutele directoare ca BOTW si o serie directoare nisa mai mici deoarece acestea pot contribui la orice campanie de link-uri.

Comentarii pe Blog-uri si Forum-uri
All I can say here is don’t do it, no matter how hard you try it will still end up looking like spam, instead use this a way of engaging with the community to gain other link opportunities.
Ar fi de preferat sa nu faceti acest lucru, deoarece indiferent cat de mult incercati tot va arata ca un spam, in schimb, folositi aceasta cale pentru a lua contact cu comunitatea si a castiga alte oportunitati pentru link-uri.

Link building creativ
Privind in viitor, cea mai buna modalitate de a primi mai multe link-uri referitoare la site-ul dumneavoastra va fi prin intermediul marketing-ului de continut.
Pe masura ce SEO off-site se apropie de marketing-ul offline trebuie sa ganditi ca si comercianti si sa faceti urmatoarele pentru a genera link-uri:

  • Sa creati “vesti bune”

  • Sa creati resurse externe

  • Sa creati proprietati interactive (precum Conflict of Pintrest

  • Sa creati continut ce ajunge la publicul dumneavoastra in mod demografic

  • Stati fata in fata cu bloggerii si aflati ce vor de fapt

Dar, mai mult decat orice, trebuie sa va asigurati ca toate proiectele sunt pe aceeasi linie cu brand-ul clientului sau vor merge in alta parte.

Comunitatile Guest Blogging
Comunitatile de guest blogging sunt pline de boggeri ce cauta continut gratis; acest lucru poate fi folosit nu numai pentru campaniile de link building dar si pentru promovarea proiectelor mai creative. Cand astfel de servicii sunt folosite, asigurati-va ca nu scapati din vedere calitatea blog-urilor oferite.
Va prezetam mai jos cateva astfel de servicii:


Stergerea link-urilor

Cu toata aceasta discutie despre penguin si SEO negativ, sunt destul de multe sanse ca o majoritate de persoane ce se ocupa cu promovarea site-urilor a trebuit sa preia verificarea backlink-urilor pentru a vedea riscurile la care sunt supusi clientii lor. Cei mai putin norocosi este posibil sa fi fost nevoiti sa stearga link-urile. Stergerea link-urilor in sine nu este ceva foarte greu de facut, dar ia destul de mult timp, mai ales gasirea datelor de contact.
If you want to save yourself a bit of time I would recommend using Link Research Tools as it does a pretty good job of analysing your profile and even provides some email address data but if you require more detailed analysis you will require the following:
Daca nu doriti sa pierdeti timpul va recomandam sa folositi Link Research Tools deoarece sunt foarte utile in analizarea profilului dumneavoastra si de asemenea ofera unele date despre adresa de email, dar daca vreti o analiza mai detaliata aveti nevoie de urmatoarele:

  • Majestic SEO

  • NP Checker

  • Mozilla Thunderbird

  • MS Excel skills

  • Loads of time


Email Outreach

Initial, activitatea de outreach ramane una dintre cele mai grele task-uri referitor la procesul de link building, dearece este foarte greu sa faci acest lucru. Desigur ca se pot retransmite email-uri tuturor celor ce nu au raspuns dar aceasta tactica dar acest lucru este destul de complicat.
Pentru a avea bune rezultate cu outreach trebuie sa va asigurati ca afceti urmatoarele:

  • Personalizare

  • Interactionati cu posibilii clienti de ex. intrebati daca au avut o zi/saptamana buna

  • Fiti scurt in cererile dumneavoastra

  • Folositi o persoana de gen feminin

  • Trimiteti email intr-o zi de vineri

Nu uitati ca puteti face grupuri de email-uri personalizate pentru a nu pierde timpul.

Outreach alternativ
Daca va doriti mai mult calitate decat cantitate atunci transmiterea de email-uri template nu va va oferi acest lucru, trebuie sa gasiti o alta modalitate de notificare pentru a obtine link-uri cu adevarat importante. Una dintre cele mai usoare modalitati de a intra in contact cu publicatii/webmasteri de calitate este sa interactionati cu ei prin intermediul Twitter.
Urmaritii pentru o vreme si verificati tipul de mentionari la care raspund inainte de a-i contacta. Este posibil sa dureze ceva timp inainte de a se intampla acest lucru dar odata ce i-ati contactat ar trebui sa puteti intretine conversatii si apoi conduceti clientul catre modalitatea in care ii puteti ajuta si vice versa.
Un alt lucru pentru care puteti utiliza conversatiile Twiter este sa invitati potentialii clienti la o conferinta. De obicei, daca reusiti sa contactati o publicatie importanta, vor esista si altii care vor intra in conversatie cu dumneavoastra voluntar – este o buna modalitate de a va face cunoscut si de a bune bazele unor relatii de lunga durata.


Urmarirea progreselor
Deoarece activitatea d link building a devenit din ce in ce mai periculoasa ar trebui sa urmariti fiecare link impreuna cu valorile, anchor textul, si pagina de destinatie la care se refera acesta. Aceste date pot fi utilizate pentru a urmari progresul, a verifica valorile de-a lungul timpului sau pentru a cauta anumite parti mai aglomerate ale site-ului clientilor dumneavoastra.
In final, la sfarsitul zilei, cucat urmariti mai multe date, aveti mai multe sanse sa vedeti posibilele probleme si sa le rezolvati in timp util.


Cum arata viitorul?
Daca ne uitam la directia luata de Gogle in ultimii ani, a devenit foarte limpede faptul ca au inceput sa dizolve un mare numar de activitati ne-naturale de linking.
La sfarsitul zilei, in cazul in care folositi tehnici traditionale pentru a gasi potentiali clienti, trebuie sa iesiti din birou si sa initiati relatii referitoare la domeniul dumneavoastra, In acest fel nu numai ca link-urile dumneavoastra vor avea impact asupra ranking-ului dumneavoastra dar veti incepe sa dezvoltati conexiuni intre publicatii si brand-ul dumneavoastra – ce va aparea a fi natural atat algoritmului cat si ochiului uman.

Comments

comments

Tags: , , , ,




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti