Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Cum sa scrieti un continut cat mai bun pentru website si sa fie apreciat de Google

Mai jos vom incerca sa explicam ce inseamna continut, de ce este important si cum sa asigurati site-ului dumneavoastra un continut grozav.
Rolul motoarelor de cautare este de a oferi cea mai buna calitate, cele mai relevante site-uri in paginile de rezultat ale motoarelor de cautare (SERPs). Ca si cercetatori, exact acelasi lucru il vrem si noi.

2012 Modificari Webscape

Anul 2012 s-a remarcat prin cele mai mari schimbari in ceea ce priveste relevanta algoritmilor de cautare de la infiintarea Google. Aceste schimbari au produs ravagii in lumea webscape, intrand in conflict cu site-uri ce au dominat-o pana acum. Schimbarile au fost de doua feluri:
1. in ceea ce priveste calitatea continutului – Panda
2. scheme de legatura ce au rolul de a ocoli clasamentele de cautare – Penguin
In acelasi timp, Google a rescris aproape fiecare regula pentru a se asigura ca toti intelegem ce trebuie sa facem. Au explicat in detalii mai amanuntite decat pana acum ce vor de la dumneavoastra ca si producator de continut, si ce anume va va retrograda.

Cum sa scrieti si sa creati un continut de site bun
Concepte generale

Un continut bun poate fi constituit dintr-o serie de categorii ce includ – implicativ, informativ,  distractiv, unic, personal, amuzant, educational, autoritar, persuasiv si, cel mai important – original.
Nu trisati si nu furati … Fara copii, plagiate, duplicate ale altor scurtaturi nefaste. In momentul in care nu copiati eforturile altor persoane de veniti imediat unul dintre cei mai buni.

Ce este continutul Web

Nu este vorba numai de ceea ce se vede pe o anumita pagina data; conceptul de continut bun trebuie sa se extinda la intregul site, la toate elementele descriptive, si inclusiv la multe dintre aspectele sale functionale;

* Pagini: antete, paragrafe, imagini, texte pe imagini, titluri hyperlink
* Postari, Categorii si Tag-uri: idem
* Navigare: texte link, titluri hyperlink
* URL-uri: nume de fisiere pe toate paginile, postarile, categorii, tag-uri si imagini
* Brand-ul de business: fiti precis cu privire la CINE sunteti
* Locatie: daca va referiti la o anumita localitate, fiti explicit UNDE sunteti
* Ortografie si Gramatica: verificati ortografia si gramatica
* Link-uri fragmentate, Erori 404:
* Chemarea la actiune: ghidati-va vizitatorii pe calea corecta, nu ii puneti sa ghiceasca
* Factorii de credibilitate: comentarii, detalii ale contactelor de afaceri, politica de confidentialitate, termeni si conditii
In fond, un continut bun include fiecare zona si element folosit de motoarele de cautare pentru a clasifica site-ul dumneavoastra. Motoarele de cautare folosesc multe semnale ale continutului de calitate, deci cu cat acoperiti mai multe zone cu atat sunteti mai bine vazut.

Copywriting & Web Content

Editorii web nu copiaza continuturi web, si nici dumneavoastra nu ar trebui sa o faceti. Adevaratii editori creaza pagini populate cu material original, scris in propriul lor stil, in specificul paginii. Pagina web are propriul public, este scrisa pentru a informa, a convinge si a incuraja cititorul sa faca o actiune sau sa urmeze o cale dinainte stabilita.

Verificat-va eforturile editoriale

Chiar daca scrieti pagina personala de web sau nu:
* Folositi propria verificare de ortografie pe fiecare pagina
* Rugati pe cineva sa reciteasca paginile atat si pentru erorile de gramatica si  cele pentru punctuatie
*”Nu veti avea o a doua sansa pentru a crea prima impresie”

Intelegeti-va genul

Fiecare gen prezinta provocari, unele mai mult decat altele. Incercati sa identificati golurile de informatie si sa le umpleti cu un continut folositor. Exista mult ajutor online referitor la modalitatea in care va puteti prezenta ca un expert util in domeniul dumneavoastra.
Referitor la pregatirea continutului paginilor web, este mult mai usor sa va prezentati ca si expert daca oferiti servicii profesionale, sau sunteti un furnizor, etc. Puteti scrie articole referitoare la profesia dumneavoastra sau sfaturi si trucuri utile.
Pentru un magazin online, ce vinde produse de linie de la producatori,  este mult mai dificil dar nu imposibil sa creeze continut unic si original. Tineti minte doar faptul ca majoritatea competitorilor dumneavoastra vor folosi instructiunile de utilizare ale produsului oferite de producator. Deci, doar prin rescrierea Descrierii produsului va deosebiti imediat de ceilalti.
Pentru o afacere ce ofera cazare si mic dejun competitiva la nivel regional, puteti iesi in evidenta oferind pagini pline cu informatii despre atractiile turistice din zona si activitatile ce pot prezenta interes in zona dumneavoastra.  Scrieti intr-un stil diferit de cel al competitorilor ce domina deja piata, adaugati imagini si link-uri pentru informatii aditionale.
Fiecare pas pe care il faceti in vederea evidentierii va fi rasplatit, deoarece majoritatea detinatorilor de site-uri nu fac nici un efort.

Inregistrati-va site-ul

Un impact pozitiv al eforturilor Google in 2012 este promovarea marcii dumneavoastra originale inaintea altor site-uri ce contin aceasta marca. Un exemplu foarte bun este genul Cazare si Mic Dejun, unde multimea de site-uri ce contineau directoare si carti  B&B au dominat topurile oricarui fel de cautare relevanta.
Acum, daca o anumita afacere este cautata dupa numele inregistrat, si site-ul este inregistrat corespunzator, acea afacere va aparea pe primul loc in paginile de rezultat ale motoarelor de cautare.

Pentru a obtine acest lucru trebuie sa urmati instructiunile privitoare la utilizarea etichetei Titlu:
* sa aveti spatii care sa includa maximum 65 de caractere
* Continutul paginii sa fie bine realizat dar scurt
* Numele marcii/afacerii sa apara la sfarsit.

De exemplu: Cazare si Mic Dejun de lux – Wanaka NZ | Maple Lodge
Daca faceti o cautare pentru “Maple Lodge Wanaka” pe Google.co.nz, veti vedea ca site-ul Maple Lodge apare pe prima pozitie. Aceasta nu este o intamplare – optimizarea continutului site-ului, aplicarea corecta a marcii si atentia pentru detalii au ajutat.

Local veti fi pe cat de local va veti prezenta

Daca aveti o afacere “locala” asigurati-va ca zona dumneavoastra de lucru este clar prezentata in site-ul dumneavoastra.
* Adaugati in partea de jos a paginii, pagina de contact si pagina cu harta locatiei dumneavoastra.
* Inregistrati-va afacerea pe lista Google Local Search
Asigurati site-ului Google informatiile necesare pentru a asocia afacerea dumneavoastra cu un spatiu geografic corect si veti avea beneficii.

Cautare locala

Inregistrandu-va afacerea pe o lista existenta Google Local Search, sau adaugand o noua lista, puteti adauga o serie de informatii descriptive utile. Ca de exemplu:
* Marca: numele afacerii
* Adresa: adresa corecta
* Fotografii: puteti incarca mai multe imagini referitoare la afacerea dumneavoastra
* Descriere: descrieti pe scurt ce faceti, nu repetati numele, marca sau categoria
* Categorii: Enumerati categoriile corespunzatoare activitatilor afacerii
* Orar de functionare:
* Website, Numar de Telefon, Fax, Email
Fiecare informatie se acumuleaza pentru a forma un tablou cat mai detaliat al locului unde va incadrati.

Factori de credibilitate

Proprietatea domeniului: Numele de inregistrare este acelasi cu numele afacerii? Ar trebui … Google este un registru de domenii si are acces la multe informatii referitoare la site-ul dumneavoastra.
Adresa afacerii: furnizati adresa fizica daca aveti un sediu sau un magazin, daca nu, furnizati cel putin o adresa postala. Faptul ca nu aveti o adresa va impiedica sa fiti inclusi in multe directoare web.
Detaliile de contact ale afacerii: oferiti cat mai multe forme de contact – formular de contact, adresa de email, numar de telefon, fax, numar de telefon mobil, adresa Skype etc.
Comentarii: cazul in care clienti reali au facut comentarii pozitive referitoare la activitatea dumneavoastra, prezentati-le potentialilor clienti. In acelasi timp, nu inventati comentarii – comentariile false par nesincere.
Politica de confidentialitate: faptul ca nu aveti o astfel de politica reprezinta un minus pentru site-ul dumneavoastra. Nu trebuie sa fie prea complicata. Simplul fapt ca exista este suficient deoarece indica faptul ca sunteti constienti de importanta acestei probleme. Schimbul de informatii este o preocupare reala pentru multi vizitatori web.
Termeni si Conditii: preveniti conflictele inainte ca acestea sa aiba loc explicand cum se rezolva diferite probleme; modalitatea de plata; retunarea banilor; livrarea; returnarea produselor; garantiile etc.
Gestionarea erorilor 404: verificati daca exista erori 404 de pagina negasita si eliminati-le prin redirectare la o pagina/imagine alternativa. Asigurati-va ca site-ul dumneavoastra afiseaza o pagina de eroare 404 ce contine cel putin un meniu intreg si de preferat o harta a site-ului pentru a mentine vizitatorii pe site si ai ajuta sa gasesca ceea ce cautau.
Robots.txt: este un fisier pe care il cauta toate motoarele de cautare. Faptul ca nu aveti fisierul robots.txt genereaza erori 404 inutile.
Harta site-ului: toate motoarele de cautare verifica existenta unei harti in format XML, ce ar trebui sa contina o lista completa a continutului site-ului dumneavoastra – pagini, postari etc. Este posibil ca vizitatorii sa caute de asemenea si o harta a site-ului HTML pentru a vedea informatiile disponibile si felul in care sunt aranjate. Acest Opis devine din ce in ce mai important pe masura ce site-ul se dezvolta.

Comments

comments




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2024 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti