De ce ar trebui utilizata adaugare de articole:
Având în vedere recenta crestere a noilor site-uri web 2,0, business-ul articolului directorial al http://www.submitarticlesseo.com si-a pierdut monopolul in ceea ce priveste serviciile de Internet Marketing si SEO.
Asa ca, de ce sa adaugi articole pentru a-ti promova site-ul, acum mai mult ca niciodata?
Pentru ca, odata cu schimbarea directiei principale de marketing, adaugarea de articole a cunoscut o mare scadere in popularitate – ceea ce inseamna ca sunt cu mult mai putine persoane care o fac.
Cand sunt cat mai putine persoane care adauga articole, asta semnifica faptul ca fiecare articol adaugat intr-un director va avea sanse mai mari de „supravietuire” celorlalte articole adaugate ulterior.
În perioada in care fiecare marketer principal depunea tone de articole in fiecare director de pe internet, era dificil sa iti faci propriul articol sa iti puna in valoare cuvantul–cheie.
Dar, din moment ce sunt din ce in ce mai putine articole adaugate, ceea ce înseamnă mai puţina concurenţa, acum poti adauga articole care sunt optimizate şi bine scrise şi au o şansă bună de a aparea intr-o cautare in functie de cuvantul–cheie (sau de cuvinte–cheie similare).
Asa ca profita de toate noile metode de marketing web 2.0, combinate cu metodele vechi de testare (care nu mai sunt atat de la moda acum) si e posibil sa aveti niste rezultate foarte multumitoare!
Asigura-te ca folosesti adaugarea de articole in mod corect!
Adaugarea de articole poate parea usoara, dar exsita metode corecte si metode gresite in a realiza orice. Pentru a fi sigur ca adaugi articolele in mod corect, nu te grabi si treci in revista urmatoarele sfaturi:
-titlul sa cuprinda cuvantul-cheie principal.
Acesta este unul dintre cei mai importanti pasi de scriere si adaugare de articole.
Titlul articolului va afecta în mod direct modul în care articolul este privit de către cititori. Deci, dacă esti orientat catre un anumit cuvânt-cheie, asigura-te că acesta este inclus undeva in titlu, de preferat chiar la inceputul acestuia.
– foloseste cuvinte cheie de câteva ori pe cuprinsul articolului.
Trebuie să potriviti cuvintul-cheie in titlu cu cuvintele utilizate în articol. Asiguraţi-vă că utilizati cuvantul-cheie cel putin o data la fieare 100-150 de cuvinte. De asemenea, dacă aveti posbilitatea, faceti anumite cuvinte aldine, atunci ar trebui să va faceti intotdeauna cuvintele-cheie aldine pe tot parcursul articolului.
– adauga un subtitlu fiecarui paragraf.
În loc de a scrie doar un articol lung, cu cateva paragrafe, ar trebui să scrii un articol care are secţiuni diferite, impartite si etichetate, cu un titlu. Prin acest fel, veţi face articol mai uşor pentru cititor, pentru a naviga prin articol şi, de asemenea, vă permite sa puneti mai multe titluri în articol. Acest lucru vă oferă o şansă de a insera cuvintele cheie din nou. Asiguraţi-vă că încercati să utilizaţi cuvântul cheie în fiecare subtitlu al fiecarui paragraf.
Prin urmarea acestor sfaturi simple, care sunt enumerate mai sus, ar trebui să aveţi un foarte mare succes in adaugarea articolelor care ajută la creşterea in clasamentul cautarii dupa cuvant-cheie, Pagerank si a traficului site-ului dumneavoastra.
Comments
Tags: articol, cuvant-cheie, director, marketing, Pagerank, seo, web 2.0