Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Unelte gratuite de raportare SEO pentru o analiza competitiva

SEO (Search Engine Optimisation) este un proces de imbunatatire a vizibilitatii site-ului dumneavoastra in motoarele de cautare pentru cuvintele cheie targetate. Iata cateva aspecte cheie in ceea ce priveste SEO: cautare de cuvinte cheie, analiza competitiei, arhitectura website-ului, densitatea cuvintelor cheie, linking intern, urmarire SERP, constructia de link, social madia marketing, etc.

Ce este analiza competitiei in SEO?

Ce este analiza competitiei in SEO?

Ce este analiza competitiei in SEO?

 

Analiza competitiei se refera la a invata de la competitori. Analiza competitiei este procesul prin care puteti compara si intelege strategiile si tehnologiile de internet marketing ale competitorilor. Aceasta se refera la identificarea puctelor slabe si ale punctelor forte ale competitorilor. Cum sa faceti analiza competitiei? Indentificati competitorii si puneti-va urmatoarele intrebari:

Cum sa faceti analiza competitiei?

Cum sa faceti analiza competitiei?

  • Ce cuvinte cheie targeteaza acestia?
  • Cate backlinks de calitate au ei?
  • Care sunt strategiile lor SEO de On-Page si Off-Page?
  • Practica acestia o metoda SEO de tip Black Hat ca de exemplu link-uri platite?
  • Cate pagini indexate au?
  • Care sunt sursele lor de trafic?
  • Cat de bine sunt vazuti in SERP?

Cum sa faceti analiza competitiei de tip SEO

Pentru a gasi un numar de backlinks catre dumneavoastra si catre competitorii dumneavoastra puteti folosi Open Site Explorer, Backlink Watch si Alexa. Totul depinde de calitate. Daca majoritatea link-urilor catre site-ul dumneavoastra vin de la site-uri de calitate slaba (directoare, comentarii pe bloguri in masa, ferme de link-uri, etc), atunci studiati profilul de link-uri ale competitorilor analizand backlink-urile si anchor textele lor.

Cautati pe Google: site:domeniul-dumneavoastra.com si domeniul-competitorului.com” pentru a gasi numarul de pagini indexate de Google.

Puteti de asemenea sa faceti o cautare avansata pe Google folosind operatorii de cautare – All In Title, All In Text si All In Anchor – pentru a sti daca titlurile, continutul si ancorele sunt destul de optimizate.

Comparati vechimea domeniului si vechimea site-ului folosind adresele Who.is si Internet Archive. Vechimea site-ului este importanta deoarece Google nu ia in considerare domeniile noi.

Aveti grija sa va concentrati asupra unui singur cuvant cheie pe pagina. In caz contrar, mai multe pagini vor lupta intre ele pentru aceleasi cuvinte cheie, ceea ce duce la Canibalism de Cuvinte cheie. Ar trebui de asemenea sa detectati si sa inlaturati continutul duplicat de pe site. Folositi Google Webmaster Tools > Optimization > HTML Improvements pentru a gasi meta descrieri, titluri si alte elemente dublate.

Comments

comments

Tags: , ,




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti