Eweb InfoPro - Web design, SEO, Promovare Siteuri

- Web design - Aplicatii Web - Websiteuri de calitate - Magazin online -

Blog
  Acasa      Servicii      Oferte      Portofoliu      Cere Oferta      Avantaje      Companie      Contact   

Factori SEO On-Page ce trebuie luati in considerare

Optimizarea on-page pentru site-ul dumneavoastra este de cele mai multe ori ignorata si este de asemenea cea mai usoara modalitate de a obtine ranking gratuit pentru cuvintele cheie pe motoarele de cautare. Acestia sunt primii zece factori ce ar trebui luati in considerare atunci cand se scrie un content si cand se construieste un layout optimizat pentru toate site-urile dumneavoastra.

Nu este nevoie sa respectati toti factorii dar este bine sa ii luati in considerare. Nu sacrificati lizibilitatea si aspectul pentru optimizare deoarece acest lucru va afecta experienta vizitatorilor si acesta este lucrul care conteaza cel mai mult. Varianta corecta de SEO on-page va va aduce ranking pentru cuvinte cheie forte putine fara ajutorul oricarui tip de activitate off-page.

 

factori seo

factori seo

1. Meta Content

Titlu si Descriere – Furnizati descrieti interesantepentru content-ul dumneavoastra! Nu numai ca va va ajuta ranking-ul in motoarele de cautare dar va av creste si numarul de click-uri din paginile de pe motoarele de cautare.

 

2. URL-uri optimizate

Nu folositi URL-uri care arata astfel: website.com?p=123 (as an example). Cautam URL-uri care arata astfel:

website.com/product-name

website.com/category-name/product-name

In acest fel este mai usor pentru vizitatorii dumneavoastra sa citeasca si va ajuta motoarele de cautare sa identifice subiectul content-ului dumneavoastra.

 

3. Nu duplicati Content-ul

Incercati si personalizati cat mai mult posibil orice schema folositi indiferent daca este WordPress, Joomla sau orice alta schema standard. De obicei puteti scapa doar prin personalizarea temei pe care o folositi in conjunctie cu schema. Crearea de content unic necesita multa munca, dar merita pe termen lung. Duplicarea content-ului este descoperita repede si penalizata, conducand la rezultate pe termen scurt ce nu vor rezista testului timpului. Content-ul duplicat va poate obtine ranking dar nu este o solutie buna deoarece nu are tendinta de a avea durabilitate.

 

4. Content pe Pagini

Adaugati mult content – cat mai mult posibil, oriunde puteti. Google si motoarele de cautare prefera content-ul lung si le da mai mult de lucru. Puteti vedea lucrurile astfel: cu cat aveti mai mult content pe pagina cu atat aveti mai multe cuvinte cheie cu care Google (sau altii) va pot asocia content-ul.

Content unic – nu copiati din alte surse ale produsului daca revindeti (de ex. Amazon). Este usor de facut dar nu va va da rezultate bune.

5. Folositi fragmente bogate

Aflati cat mai multe despre implementarea lor oriunde puteti. Google verifica acesti factori in majoritatea cazurilor.

Fragmentele bogate includ (dar nu sunt limitate la):

  • Review-uri – (1-5 stele)

  • Imagini (autor, produs)

  • Video-uri si muzica

 

6. Rugati oamenii sa lase comentarii

Daca aveti o sectiune de comentarii pe postarile sau site-ul dumneavoastra asigurati-va ca oamenii lasa comentarii. Acestea se vor adauga content-ului paginii dumneavoastra si va vor face vizibili pentru si mai multi termeni de cautare. Content-ul provocator ajuta la crearea conversatiei. Puteti incepe conversatia postand primul comentariu.

 

7. Incercari sa imbunatatiti performanta website-ului

Folositi plug-in-uri ce ajuta la reducerea incarcarii pe serverul dumneavoastra si descreste timpul de asteptare pentru vizitatori.

Optimizati CSS prin compilarea tuturor fisierelor dumneavoastra CSS intr-unul. De obicei exista plugin-uri ce pot ajuta depinzand de schema utilizata.

Comprimati imaginile pe cat de mult posibil. Nu sacrificati calitatea prea mult dar luati seama ca imaginile folosesc multa banda pentru serverul dumneavoastra si de cele mai multe ori timpul de download.

Reduceti utilizarea de Javascript oriunde posibil. Daca includeti biblioteci Javascript inutile atunci eliminati-le. De asemenea, o pagina incarcata de javascript poate fi greu inteleasa de motoarele de cautare si poate crea o experienta greoaie pentru vizitatorii care nu au computere performante. Nu spunem sa nu folositi Javascript, ci doar sa nu faceti abuz de ele.

 

8. Creati Sitemaps pentru site-ul dumneavoastra

Sitemaps-urile (de cele mai multe ori in format XML) ajuta motoarele sa indexeze site-ul dumneavoastra. Puteti inregistra sitemap-ul dumneavoastra pe Google prin Webmaster Tools – inregistrati-va daca nu ati facut-o deja, dureaza doar 5 minute. Exista multe plugin-uri ce genereaza automat un sitemap de fiecare data cand actualizati content-ul. De exemplu, WordPress are un plugin gratuit numit “Yoast SEO Plugin” ce va face acest proces automat. Includeti imagini si filmulete in sitemap.

 

9. Puneti produse si/sau categorii pe Homepage

Aceasta ajuta la impartirea autoritatii cu paginile de prezentare ale produselor si scade autoritatea paginii Home in favoarea altor pagini. Acest exemplu specific se aplica de fapt numai la site-urile e-commerce, dar ar trebui sa faceti legaturi si la celelalte pagini ale dumneavoastra indiferent de tipul de site pe care il creati.

 

10. Pagini Interlink

Puneti content relevant pe postari si pagini. Acestea includ produse recomandate, content popular, etc. Acest lucru nu numai ca va ajuta la impartirea informatiilor de pe toate paginile dumneavoastra, dar va va tine si vizitatorii interesati. Postarea de content relevant si popular pe site-ul dumneavoastra a dovedit intotdeauna ca mareste numarul de vizionari ale paginilor dumneavoastra.

 

Comments

comments




 |  Acasa  |  Servicii  |  Oferte  |  Portofoliu  |  Cere Oferta  |  Avantaje  |  Companie  |  Blog  |  Contact  | 
Copyright © Eweb InfoPro - Web Design - 2007 - 2018 Web Design Bucuresti, Web Design Ploiesti